Pregled bibliografske jedinice broj: 1036300
The Importance of Axiological Aspects of Foreign Language Teaching in the Eyes of Future Teachers
The Importance of Axiological Aspects of Foreign Language Teaching in the Eyes of Future Teachers // Congreso international de ciencis humanas
Madrid, Španjolska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1036300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Importance of Axiological Aspects of Foreign Language Teaching in the Eyes of Future Teachers
Autori
Legac, Vladimir ; Tomić, Draženko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Congreso international de ciencis humanas
Mjesto i datum
Madrid, Španjolska, 02.12.2019. - 03.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
axiological aspects, foreign language teaching, foreign language cultures, study of values, intercultural, activities
Sažetak
This was a presentation of the results of a research study in Croatia. Its authors wanted to explore the extent to which university students studying to become nursery and primary school teachers (123 participants) are aware of the importance of certain values and to what extent they are aware of the values that can be passed on through FL teaching and intercultural contents. The research study deals with traditional, educational, social & cultural values. Only one instrument is used: a self-structured questionnaire. The items in the questionnaire include among others the following values: family, individual and social morality, religion, ethical, personal values and friendship, aesthetic, national values, diligence, obedience, honesty, responsibility, solidarity, knowledge, religion, identity, tolerance, critical thinking, openness, respect for the environment, righteousness, conscientiousness, freedom, responsibility, patriotism, friendship, honesty, integrity, avoidance of ethnocentrism, discrimination, racism and xenophobia, suppression of prejudices and stereotypes, acceptance of diversity, openness and criticism. This research study is a continuation of an earlier research study of the same authors with a third researcher. The participants in the earlier research study were teachers in Croatian primary and secondary schools (68 participants). The results of this current study were compared with the results of the earlier research study to see possible differences between present teachers and prospective future teachers. The initial hypothesis was that prospective would mostly believe in the possibility of passing on intercultural contents to their students as well as of diminishing prejudices and stereotypes. However, this hypothesis was not confirmed.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filozofija, Filologija
Napomena
Ovaj je rad izložio rezultate istraživanja u Hrvatskoj. Njeni autori željeli su istražiti u kojoj su mjeri studenti sveučilišnih studija koji bi trebali postati budući odgojitelji i učitelji osnovnih škola (123 polaznika) svjesni važnosti određenih vrijednosti i u kojoj su mjeri svjesni vrijednosti koje se mogu prenijeti kroz nastavu stranih jezik i nastavu interkulturnih sadržaja. Istraživanje se bavi tradicionalnim, obrazovnim, društvenim i kulturnim vrijednostima. Koristi se samo jedan instrument: samostrukturirani upitnik. Stavke u upitniku između ostalog uključuju sljedeće vrijednosti: obiteljski, individualni i društveni moral, religija, etika, osobne vrijednosti i prijateljstvo, estetika, nacionalne vrijednosti, marljivost, poslušnost, iskrenost, odgovornost, solidarnost, znanje, religija, identitet, tolerancija , kritičko razmišljanje, otvorenost, poštovanje okoliša, pravednost, savjesnost, sloboda, odgovornost, domoljublje, prijateljstvo, poštenje, integritet, izbjegavanje etnocentrizma, diskriminacije, rasizma i ksenofobije, suzbijanje predrasuda i stereotipa, prihvaćanje različitosti, otvorenosti i kritike , Ova je istraživačka studija nastavak ranije studije istih autora s trećim istraživačem. Sudionici ranije studije bili su učitelji u hrvatskim osnovnim i srednjim školama (68 polaznika). Rezultati ove trenutne studije uspoređeni su s rezultatima ranije studije kako bi se utvrdile moguće razlike između sadašnjih nastavnika i budućih nastavnika. Početna hipoteza bila je da će uglavnom vjerovati u mogućnost prenošenja interkulturalnih sadržaja na svoje studente, kao i u smanjivanje predrasuda i stereotipa. Međutim, ova hipoteza nije potvrđena.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb