Pregled bibliografske jedinice broj: 1036136
Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika
Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 143-159 (domaća recenzija, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1036136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od strukturalizma do suvremenog
„KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje-
kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi
engleskoga jezika
(From Structuralism to Eclecticism in English
Language Teaching)
Autori
Rogulj, Jasmina ; Koren, Sonja
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3-4
(2018);
143-159
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
znanstvene teorije ; nastavni materijali ; poučavanje engleskoga jezika ; strukturalističko-bihevioristički pristup ; KUKS pristup
(scientific theories ; teaching materials ; English language teaching ; structural-behaviouristic approach ; KUKS approach)
Sažetak
Poučavanje jezika je složena profesija koja se temelji na prihvaćanju znanstvenoga pristupa. Od druge polovine 20. stoljeća, brojne su znanstvene discipline i teorije imale veliki utjecaj na poučavanje i učenje jezika. U prvom dijelu ovoga članka opisan je kratak pregled teorijskih i praktičnih postavki strukturalističko-biheviorističkog, tradicionalnog komunikacijskog i suvremenog KUKS (Komunikacijsko-Učenje/Usvajanje- Kontrastivno-Spoznajno) pristupa. Drugi se dio bavi analizom primjene teorijskih spoznaja u izradi nastavnih materijala i praktičnim primjerima kojima se ilustrira kako se ista nastavna jedinica iz udžbenika može obraditi kroz dva različita pristupa poučavanju - strukturalističko-bihevioristički s jedne i KUKS pristup s druge strane. Cilj ovoga rada je podignuti razinu osviještenosti nastavnika o postojanju raznih teorijskih modela koji su integrirani u proces poučavanja i u nastavne materijale, ali i o nužnosti da nastavnici zauzmu fleksibilan, eklektički pristup poučavanju koji uključuje primjenu niza nastavnih aktivnosti iz različitih metoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije ,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel zdravstvenih studija