Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036136

Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika


Rogulj, Jasmina; Koren, Sonja
Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 143-159 (domaća recenzija, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1036136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika
(From Structuralism to Eclecticism in English Language Teaching)

Autori
Rogulj, Jasmina ; Koren, Sonja

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3-4 (2018); 143-159

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
znanstvene teorije ; nastavni materijali ; poučavanje engleskoga jezika ; strukturalističko-bihevioristički pristup ; KUKS pristup
(scientific theories ; teaching materials ; English language teaching ; structural-behaviouristic approach ; KUKS approach)

Sažetak
Poučavanje jezika je složena profesija koja se temelji na prihvaćanju znanstvenoga pristupa. Od druge polovine 20. stoljeća, brojne su znanstvene discipline i teorije imale veliki utjecaj na poučavanje i učenje jezika. U prvom dijelu ovoga članka opisan je kratak pregled teorijskih i praktičnih postavki strukturalističko-biheviorističkog, tradicionalnog komunikacijskog i suvremenog KUKS (Komunikacijsko-Učenje/Usvajanje- Kontrastivno-Spoznajno) pristupa. Drugi se dio bavi analizom primjene teorijskih spoznaja u izradi nastavnih materijala i praktičnim primjerima kojima se ilustrira kako se ista nastavna jedinica iz udžbenika može obraditi kroz dva različita pristupa poučavanju - strukturalističko-bihevioristički s jedne i KUKS pristup s druge strane. Cilj ovoga rada je podignuti razinu osviještenosti nastavnika o postojanju raznih teorijskih modela koji su integrirani u proces poučavanja i u nastavne materijale, ali i o nužnosti da nastavnici zauzmu fleksibilan, eklektički pristup poučavanju koji uključuje primjenu niza nastavnih aktivnosti iz različitih metoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije ,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel zdravstvenih studija

Profili:

Avatar Url Jasmina Rogulj (autor)

Avatar Url Sonja Koren (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rogulj, Jasmina; Koren, Sonja
Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 143-159 (domaća recenzija, pregledni rad, ostalo)
Rogulj, J. & Koren, S. (2018) Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4, 143-159.
@article{article, author = {Rogulj, Jasmina and Koren, Sonja}, year = {2018}, pages = {143-159}, keywords = {znanstvene teorije, nastavni materijali, pou\v{c}avanje engleskoga jezika, strukturalisti\v{c}ko-bihevioristi\v{c}ki pristup, KUKS pristup}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-u\v{c}enje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika}, keyword = {znanstvene teorije, nastavni materijali, pou\v{c}avanje engleskoga jezika, strukturalisti\v{c}ko-bihevioristi\v{c}ki pristup, KUKS pristup} }
@article{article, author = {Rogulj, Jasmina and Koren, Sonja}, year = {2018}, pages = {143-159}, keywords = {scientific theories, teaching materials, English language teaching, structural-behaviouristic approach, KUKS approach}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {From Structuralism to Eclecticism in English Language Teaching}, keyword = {scientific theories, teaching materials, English language teaching, structural-behaviouristic approach, KUKS approach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font