Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036051

Doprinos turističkih vodiča poslovanju turističkih agencija


Salapić, Anđela; Matošević Radić, Mijana; Strunje, Josipa
Doprinos turističkih vodiča poslovanju turističkih agencija // CIET 2016 Contemporary Issues in Economy and Technology - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2016. str. P-230 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1036051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinos turističkih vodiča poslovanju turističkih agencija
(Contribution of tourist guide to the business of travel agencies)

Autori
Salapić, Anđela ; Matošević Radić, Mijana ; Strunje, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
CIET 2016 Contemporary Issues in Economy and Technology - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana - Split : Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2016, P-230

ISBN
978-953-7220-25-9

Skup
International scientific and professional conference "Contemporary Issues in Economy and Technology" CIET 2016

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.06.2016. - 18.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
turistička agencija ; turistički vodič ; vođena tura ; tematska vođena tura
(travel agency ; tourist guide ; guided tour ; thematic guided tour)

Sažetak
Promjene na turbulentnom turističkom tržištu zahtijevaju od turističkih agencija da svoje poslovanje preusmjere iz područja klasičnog posredovanja prema stvaranju složenih turističkih proizvoda, tzv. turističkih aranžmana. Međutim, u oba slučaja bit poslovanja ostaje u djelatnosti pružanja usluga. Preduvjet kvalitetnog pružanja usluga je visokovrijedan ljudski kapital. Iako široka paleta aktivnosti koje poduzimaju turističke agencije prilikom stvaranja i prodaje turističkih aranžmana zahtijeva angažiranje kadrova različitih znanja i vještina, fokus ovoga rada je usmjeren na ulogu i doprinos turističkih vodiča poslovanju turističkih agencija. Turistički vodiči smatraju se neslužbenim predstavnicima zemlje domaćina pred stranim turistima budući da izravno prezentiraju atraktivnosti destinacije turistima te stoga moraju i osigurati razinu kvalitete koju turističke agencije obećavaju svojim klijentima. Iako se od turističkih vodiča zahtjeva formalno obrazovanje stečeno najčešće uz neko drugo zanimanje, promjene u preferencijama turističkih potrošača zahtijevaju i specijalizaciju turističkih vodiča u užim područjima interesa. Bez turističkih vodiča ne bi bilo moguće realizirati tzv. vođenu turu, kao poseban oblik izleta koji je vrlo popularan u ponudi turističkih agencija. S druge strane, nitko osim usko specijaliziranih turističkih vodiča ne može kreirati tematski vođene ture, koje na poseban način obogaćuju ponudu destinacije. Ipak, turističke agencije vrlo rijetko zapošljavaju turističke vodiče u stalni radni odnos, nego se njihovim uslugama koriste po potrebi. Na takav način stvara se potencijalni problem za turističku agenciju pri pronalasku kvalitetnog turističkog vodiča sa dovoljno profesionalnog iskustva, koji može garantirati razinu kvalitete usluge obećanu od strane turističke agencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Mijana Matošević Radić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

ciet.oss.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Salapić, Anđela; Matošević Radić, Mijana; Strunje, Josipa
Doprinos turističkih vodiča poslovanju turističkih agencija // CIET 2016 Contemporary Issues in Economy and Technology - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2016. str. P-230 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Salapić, A., Matošević Radić, M. & Strunje, J. (2016) Doprinos turističkih vodiča poslovanju turističkih agencija. U: Plazibat, B. & Kosanović, S. (ur.)CIET 2016 Contemporary Issues in Economy and Technology - Conference Proceedings.
@article{article, author = {Salapi\'{c}, An\djela and Mato\v{s}evi\'{c} Radi\'{c}, Mijana and Strunje, Josipa}, year = {2016}, pages = {P-230-P-239}, keywords = {turisti\v{c}ka agencija, turisti\v{c}ki vodi\v{c}, vo\djena tura, tematska vo\djena tura}, isbn = {978-953-7220-25-9}, title = {Doprinos turisti\v{c}kih vodi\v{c}a poslovanju turisti\v{c}kih agencija}, keyword = {turisti\v{c}ka agencija, turisti\v{c}ki vodi\v{c}, vo\djena tura, tematska vo\djena tura}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}ni odjel za stru\v{c}ne studije Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Salapi\'{c}, An\djela and Mato\v{s}evi\'{c} Radi\'{c}, Mijana and Strunje, Josipa}, year = {2016}, pages = {P-230-P-239}, keywords = {travel agency, tourist guide, guided tour, thematic guided tour}, isbn = {978-953-7220-25-9}, title = {Contribution of tourist guide to the business of travel agencies}, keyword = {travel agency, tourist guide, guided tour, thematic guided tour}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}ni odjel za stru\v{c}ne studije Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font