Pregled bibliografske jedinice broj: 1035924
Majke, blogerice, poduzetnice - transformacije rada i oblici predstavljanja majčinstva na društvenoj mreži Instagram
Majke, blogerice, poduzetnice - transformacije rada i oblici predstavljanja majčinstva na društvenoj mreži Instagram // Konvergencija kulture : mediji kao kulturni sustavi : knjižica sažetaka / Kolar Mario ; Tkalec, Gordana ; Žigo, Iva Rosanda (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2018. str. 45-45 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1035924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Majke, blogerice, poduzetnice - transformacije rada i oblici predstavljanja majčinstva na društvenoj mreži Instagram
(Mothers, bloggers, entrepreneurs – transformations of work and representations of motherhood on Instagram)
Autori
Brgles, Miriam Mary
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Konvergencija kulture : mediji kao kulturni sustavi : knjižica sažetaka
/ Kolar Mario ; Tkalec, Gordana ; Žigo, Iva Rosanda - Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2018, 45-45
ISBN
978-953-7809-76-8
Skup
2. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup - Znanstveni susreti na Sjeveru Konvergencija kulture: mediji kao kulturni sustavi
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 23.11.2018. - 24.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
majka, obitelj, reprezentacije majčinstva, transformacije rada
(mother, family, representations of motherhood, transformations of work)
Sažetak
U radu se sagledvaju dva procesa koja se javljaju u suvremenom društvu zahvaljujući razvoju komunikacijsko-informacijske tehnologije, a utječu na obitelj i radno sučelje. Istraživanje procesa reperezentacije majčinstva i procesa transformacije rada utemeljuje se u Boudonovoj teoriji kognitivne akcije, kako bi se iz razloga, odnosno vjerovanja, objasnila djelovanja majki blogerica i poduzetnica na društvenoj mreži Instagramu. Specifičnost toga sociološkoga fenomena jest da su nositeljice i stvarateljice novih društveno i ekonomski proaktivnih zajednica na internetu žene - majke, koje kroz reprezentacije majčinstva i obiteljskog života kao obilježja životnog stila zajednici na Instagramu promoviraju vlastite ili tuđe brendirane proizvode i usluge ili djeluju s ciljem evangelizacije. Na taj način one privređuju i povećavaju ekonomski ali i društveni status vlastite obitelji te se granice između obitelji i rada brišu, čime dolazi do integracije obitelji i rada. Metodom dubinskog intervjua s četiri hrvatske majke blogerice su se ispitali „dobri“, „prihvatljivi“ i „čvrsti“ razlozi njihova djelovanja, dok je metodom opažanja obuhvaćeno 42 profila majki iz različitih zemalja kako bi se istraživanju dao širi kontekst u kojem se odvijaju spomenuti procesi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb
Profili:
Miriam Mary Brgles
(autor)