Pregled bibliografske jedinice broj: 1035911
Primjena elektroničkog učenja u nastavi ronjenja autonomnom ronilačkom opremom
Primjena elektroničkog učenja u nastavi ronjenja autonomnom ronilačkom opremom // CIET 2014
Split, 2014. str. 506-512 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1035911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena elektroničkog učenja u nastavi ronjenja autonomnom ronilačkom opremom
(Using E-learning in Teaching Diving Course)
Autori
Drašinac, Gordan ; Ružić, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CIET 2014
/ - Split, 2014, 506-512
ISBN
978-953-7220-15-0
Skup
CIET 2014
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.06.2014. - 21.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
elektroničko učenje, ronjenje, tehnička prezentacija
(Electronic learning, diving, technical presentations)
Sažetak
Elektroničko učenje danas sve češće susrećemo u praktičnoj primjeni. Osim osnovne upotrebe multimedije i interneta u sklopu svakodnevnog formalnog obrazovanja, danas se putem sustava e-učenja omogućava i organizacija konferencija, kao i tzv. E-learning akademije, online obrazovanje zaposlenika u nekim tvrtkama te različiti komercijalni tečajevi. Današnje doba modernih tehnologija i globalizacije donosi brze promjene u svim aspektima ljudskog života. Svakim danom stvaraju se nove informacije, a opći razvoj kontinuirano zahtjeva nova znanja i vještine. Javlja se potreba za što bržim, pravovremenim obrazovanjem koje će istovremeno biti otvoreno i široko dostupno. Tako u sportu koji globalno postaje roba, obrazovanje postaje glavni čimbenik uspješnosti. U smislu toga, elektroničko učenje pridonosi protoku informacija diljem svijeta te prikupljanju znanja i vještina koje do sada nije bilo moguće ostvariti. U ronjenje koje spada u tehničku vrstu sportova i koje zahtjeva, kako praktična tako i teorijska znanja, za uspješno svladavanje materije i bavljenje ovim sportom, elektroničko učenje može imati svojih nedostataka pogotovo u praktičnom dijelu. Navedeno se odnosi na obrazovanje početnika gdje je praktični dio jako bitan, gdje se vježbe mogu vizualno prezentirati, ali se moraju odraditi zajedno s predavačem, prvenstveno iz sigurnosnih razloga, a također radi korekcije i što kvalitetnijeg savladavanja praktičnog dijela koje je temelj za samostalno ronjenje i polaganje ispita. U nadogradnji ronilačkog znanja elektroničko učenje može imati velikih prednosti. Isto tako pred nama se postavljaju zahtjevi što kvalitetnije izrade, pripreme i osmišljavanja nastavnih materijala te njihovo tehničko prezentiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Ivica Ružić
(autor)