Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035881

Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike


Držaić, Ana; Gusić, Matea
Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 77; 39-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1035881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike
(Implementation of probability concept in primary mathematics education)

Autori
Držaić, Ana ; Gusić, Matea

Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 20 (2019), 77; 39-48

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
vjerojatnost, razredna nastava matematike, učitelji
(probability, primary mathematics education, teachers)

Sažetak
Uvođenje sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike pridonosi razvoju kompetencija važnih za prilagodbu današnjem društvu i snalažljivost u nepredvidljivim situacijama. Također, usvajanjem spomenutog sadržaja učenici uče kritički tumačiti sve dane mogućnosti i odabrati onu koja će se najvjerojatnije dogoditi. Predmetni kurikul prema kojem se u školskoj godini 2019./2020. započela provoditi obrazovna reforma, prikazuje namjeru da se sadržaji iz vjerojatnosti implementiraju u cijelo osnovnoškolsko obrazovanje. Upravo ovaj dokument pokazuje smjer u kojem se matematičko obrazovanje kreće. Ovaj članak predstavlja sadržaje iz vjerojatnosti prikladne razrednoj nastavi, pri- mjere aktivnosti kojima se navedeni sadržaji mogu usvajati, kao i rezultate istraživanja provedenog na studentima Učiteljskog fakulteta o upoznatosti sa sadržajima iz vjerojatnosti te osjećaju kompetencije za poučavanje navedenih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matea Dvoršćak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Držaić, Ana; Gusić, Matea
Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 77; 39-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Držaić, A. & Gusić, M. (2019) Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike. Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (77), 39-48.
@article{article, author = {Dr\v{z}ai\'{c}, Ana and Gusi\'{c}, Matea}, year = {2019}, pages = {39-48}, keywords = {vjerojatnost, razredna nastava matematike, u\v{c}itelji}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {20}, number = {77}, issn = {1332-3008}, title = {Implementacija sadr\v{z}aja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike}, keyword = {vjerojatnost, razredna nastava matematike, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Dr\v{z}ai\'{c}, Ana and Gusi\'{c}, Matea}, year = {2019}, pages = {39-48}, keywords = {probability, primary mathematics education, teachers}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {20}, number = {77}, issn = {1332-3008}, title = {Implementation of probability concept in primary mathematics education}, keyword = {probability, primary mathematics education, teachers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font