Pregled bibliografske jedinice broj: 1035881
Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike
Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 77; 39-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1035881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike
(Implementation of probability concept in primary mathematics education)
Autori
Držaić, Ana ; Gusić, Matea
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 20
(2019), 77;
39-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vjerojatnost, razredna nastava matematike, učitelji
(probability, primary mathematics education, teachers)
Sažetak
Uvođenje sadržaja iz vjerojatnosti u razrednu nastavu matematike pridonosi razvoju kompetencija važnih za prilagodbu današnjem društvu i snalažljivost u nepredvidljivim situacijama. Također, usvajanjem spomenutog sadržaja učenici uče kritički tumačiti sve dane mogućnosti i odabrati onu koja će se najvjerojatnije dogoditi. Predmetni kurikul prema kojem se u školskoj godini 2019./2020. započela provoditi obrazovna reforma, prikazuje namjeru da se sadržaji iz vjerojatnosti implementiraju u cijelo osnovnoškolsko obrazovanje. Upravo ovaj dokument pokazuje smjer u kojem se matematičko obrazovanje kreće. Ovaj članak predstavlja sadržaje iz vjerojatnosti prikladne razrednoj nastavi, pri- mjere aktivnosti kojima se navedeni sadržaji mogu usvajati, kao i rezultate istraživanja provedenog na studentima Učiteljskog fakulteta o upoznatosti sa sadržajima iz vjerojatnosti te osjećaju kompetencije za poučavanje navedenih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)