Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035813

Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija


Mutarello, Mila; Matošević Radić, Mijana
Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 275-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1035813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija
(Innovation in the development of complex tourist products of destination management companies)

Autori
Mutarello, Mila ; Matošević Radić, Mijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 275-284

Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
destinacijska menadžment kompanija ; složeni turistički proizvod ; inovativnos ; volonturizam
(destination management company ; complex tourist product ; innovation ; voluntourism)

Sažetak
Upravljanje razvojem turizma u destinaciji nužno je za njen turistički rast i razvoj. Jedan od najvažnijih subjekata u upravljanju razvojem turizma u destinaciji su destinacijske menadžment kompanije, lokalni profitno usmjereni turistički subjekti čija je temeljna svrha osigurati turistima lokalne proizvode i usluge u određenom vremenu i na određenom mjestu. Njihova prednost proizlazi iz dobrog poznavanja turističkih resursa destinacije te raspolaganja informacijama ključnima za formiranje proizvoda koji pruža najbolji doživljaj destinacije. Njihova ponuda se u pravilu sastoji od složenih turističkih proizvoda. Složeni turistički proizvodi predstavljaju kombinaciju jednostavnih proizvoda koja nastaje ili uključivanjem jednostavnih inovativnih proizvoda ili na inovativan način kombiniranih jednostavnih turističkih proizvoda. Stoga se destinacijske menadžment kompanije s pravom može smatrati ključnim akterima u diversifikaciji i podizanju ukupne vrijednosti ponude u destinaciji. Cilj ovoga rada je analizirati ulogu inovativnosti u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijske menadžment kompanije na primjeru volonturizma. Volonturizam je usmjeren na turiste sklone volonterskim aktivnostima koji svoje usluge pružaju lokalnim zajednicama koje za to imaju potrebu za vrijeme svog turističkog boravka u destinaciji. Uvođenje volonturističkih proizvoda u poslovanje destinacijskih menadžment kompanija predstavlja inovaciju u proizvodu, budući da se radi o novom konceptu koji nije u dovoljnoj mjeri prepoznat i implementiran u poslovanje destinacijskih menadžment kompanija u Hrvatskoj. S druge pak strane, pokretači inovacije u tom slučaju su sami turisti, budući da upravo od njih dolazi poticaj za razvoj volonturističkih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Mijana Matošević Radić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.konferencija-vus.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mutarello, Mila; Matošević Radić, Mijana
Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 275-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mutarello, M. & Matošević Radić, M. (2019) Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija. U: Filiposki, O., Metodijeski, D. & Zlatovic, D. (ur.)Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today.
@article{article, author = {Mutarello, Mila and Mato\v{s}evi\'{c} Radi\'{c}, Mijana}, year = {2019}, pages = {275-284}, keywords = {destinacijska menad\v{z}ment kompanija, slo\v{z}eni turisti\v{c}ki proizvod, inovativnos, volonturizam}, title = {Inovativnost u razvoju slo\v{z}enih turisti\v{c}kih proizvoda destinacijskih menad\v{z}ment kompanija}, keyword = {destinacijska menad\v{z}ment kompanija, slo\v{z}eni turisti\v{c}ki proizvod, inovativnos, volonturizam}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mutarello, Mila and Mato\v{s}evi\'{c} Radi\'{c}, Mijana}, year = {2019}, pages = {275-284}, keywords = {destination management company, complex tourist product, innovation, voluntourism}, title = {Innovation in the development of complex tourist products of destination management companies}, keyword = {destination management company, complex tourist product, innovation, voluntourism}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font