Pregled bibliografske jedinice broj: 1035813
Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija
Inovativnost u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 275-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1035813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativnost u razvoju složenih turističkih
proizvoda destinacijskih menadžment kompanija
(Innovation in the development of complex tourist
products of destination management companies)
Autori
Mutarello, Mila ; Matošević Radić, Mijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 275-284
Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
destinacijska menadžment kompanija ; složeni turistički proizvod ; inovativnos ; volonturizam
(destination management company ; complex tourist product ; innovation ; voluntourism)
Sažetak
Upravljanje razvojem turizma u destinaciji nužno je za njen turistički rast i razvoj. Jedan od najvažnijih subjekata u upravljanju razvojem turizma u destinaciji su destinacijske menadžment kompanije, lokalni profitno usmjereni turistički subjekti čija je temeljna svrha osigurati turistima lokalne proizvode i usluge u određenom vremenu i na određenom mjestu. Njihova prednost proizlazi iz dobrog poznavanja turističkih resursa destinacije te raspolaganja informacijama ključnima za formiranje proizvoda koji pruža najbolji doživljaj destinacije. Njihova ponuda se u pravilu sastoji od složenih turističkih proizvoda. Složeni turistički proizvodi predstavljaju kombinaciju jednostavnih proizvoda koja nastaje ili uključivanjem jednostavnih inovativnih proizvoda ili na inovativan način kombiniranih jednostavnih turističkih proizvoda. Stoga se destinacijske menadžment kompanije s pravom može smatrati ključnim akterima u diversifikaciji i podizanju ukupne vrijednosti ponude u destinaciji. Cilj ovoga rada je analizirati ulogu inovativnosti u razvoju složenih turističkih proizvoda destinacijske menadžment kompanije na primjeru volonturizma. Volonturizam je usmjeren na turiste sklone volonterskim aktivnostima koji svoje usluge pružaju lokalnim zajednicama koje za to imaju potrebu za vrijeme svog turističkog boravka u destinaciji. Uvođenje volonturističkih proizvoda u poslovanje destinacijskih menadžment kompanija predstavlja inovaciju u proizvodu, budući da se radi o novom konceptu koji nije u dovoljnoj mjeri prepoznat i implementiran u poslovanje destinacijskih menadžment kompanija u Hrvatskoj. S druge pak strane, pokretači inovacije u tom slučaju su sami turisti, budući da upravo od njih dolazi poticaj za razvoj volonturističkih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Mijana Matošević Radić
(autor)