Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103566

Marketing-pristup prometnoj valorizaciji turističke destinacije hrvatskog Podunavlja


Meler, Marcel; Ružić, Drago; Turkalj, Željko
Marketing-pristup prometnoj valorizaciji turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Zbornik radova Međunarodnog znanstveno-stručnog savjetovanja "Promet i turizam" / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2001. str. 52-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 103566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing-pristup prometnoj valorizaciji turističke destinacije hrvatskog Podunavlja
(Marketing Approach to the Traffic valorization of the Tourist Destination of the Croatian Danube Basin)

Autori
Meler, Marcel ; Ružić, Drago ; Turkalj, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Međunarodnog znanstveno-stručnog savjetovanja "Promet i turizam" / Rotim, Franko - Zagreb : Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2001, 52-59

Skup
Međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje "Promet i turizam"

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 26.04.2001. - 27.04.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Sažetak
Iako zemljopisni položaj, hidrografska mreža, reljef, klima, flora i fauna, te kulturno-povijesno naslijeđe ukazuju na potencijalno moguć razvoj hrvatskog Podunavlja kao turističke destinacije, valja ipak uvažiti činjenicu da se ponajprije radi o tranzitnom i emitivnom turističkom području. Pritom, pojedinačne turističke destinacije hrvatskog Podunavlja tek kao međusobni komplementi, dakle u jednom međusobnom integritetu, mogu na zahtjevnom turističkom tržištu, kao zajednička turistička destinacija, predstavljati objekt potencijalne turističke potražnje. Ova se potražnja osobito odnosi na turizam koji će biti komplement "jadranskom" turizmu, kao i turizam koji će biti utemeljen na tranzitnom, izletničkom i vikend turizmu, te na seoskom turizmu. Međutim, jedna od nužnih pretpostavki je i prometna povezanost hrvatskog Podunavlja, kako unutar sebe, tako i s emitivnim, ali i receptivnim turističkim destinacijama na Jadranu. U radu se prezentira marketing-pristup hrvatskom Podunavlju s aspekta prometnih zahtjeva turističkih potrošača, s jedne, te konkretne turističke ponude, s druge strane, polazeći pritom ponajprije od činjenične komplementarnosti prometa i turizma. U tom smislu se ponajprije analizira postojeća prometna mreža, osobito njeno stanje nakon domovinskog rata, kao i mogućnosti njezinog razvoja u skoroj budućnosti. Ponajprije se to odnosi na prometni koridor "5C". Kao zaključak rada nameće se činjenica kako prometna infrastruktura hrvatskog Podunavlja predstavlja ograničavajući čimbenik razvoja turizma u ovom prostoru, osobito sa stajališta identificiranih, odnosno očekivanih potreba turističkih potrošača, ali, također, i sa stajališta znatnijeg turističkog tranzita zemalja koje okružuju hrvatsko Podunavlje prema Jadranu. Prometna valorizacija hrvatskog Podunavlja proistječe izravno iz geopolitičke situacije, što nadalje znači kako će i operacionalizacija lokacijskog resursa, kroz konkretno programirane prometne pravce ponajprije ovisiti o konačnom raspletu političke situacije na ovom prostoru. To istodobno znači kako će i razvoj turizma ovog prostora biti dobrim dijelom o tome ovisan. Ali, to istodobno znači i kako prilike za razvoj turizma nedvojbeno postoje, jedino ih valja pravodobno i u cijelosti iskoristiti. U protivnom, hrvatsko Podunavlje bi kako u prometnom, tako i u širem gospodarskom, a time, naravno, i u turističkom smislu (p)ostalo &#8220 ; slijepo crijevo&#8221 ; .

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel; Ružić, Drago; Turkalj, Željko
Marketing-pristup prometnoj valorizaciji turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Zbornik radova Međunarodnog znanstveno-stručnog savjetovanja "Promet i turizam" / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2001. str. 52-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M., Ružić, D. & Turkalj, Ž. (2001) Marketing-pristup prometnoj valorizaciji turističke destinacije hrvatskog Podunavlja. U: Rotim, F. (ur.)Zbornik radova Međunarodnog znanstveno-stručnog savjetovanja "Promet i turizam".
@article{article, author = {Meler, Marcel and Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Turkalj, \v{Z}eljko}, editor = {Rotim, F.}, year = {2001}, pages = {52-59}, keywords = {}, title = {Marketing-pristup prometnoj valorizaciji turisti\v{c}ke destinacije hrvatskog Podunavlja}, keyword = {}, publisher = {Hrvatsko znanstveno dru\v{s}tvo za promet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel and Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Turkalj, \v{Z}eljko}, editor = {Rotim, F.}, year = {2001}, pages = {52-59}, keywords = {}, title = {Marketing Approach to the Traffic valorization of the Tourist Destination of the Croatian Danube Basin}, keyword = {}, publisher = {Hrvatsko znanstveno dru\v{s}tvo za promet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font