Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035573

Prirodoslovna izvannastavna aktivnosti kao poticaj razvoju prirodoznanstvenih kompetencija učenika


Canjek-Androić, Sanja
Prirodoslovna izvannastavna aktivnosti kao poticaj razvoju prirodoznanstvenih kompetencija učenika // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 36-40 (predavanje, domaća recenzija, kratko priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 1035573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prirodoslovna izvannastavna aktivnosti kao poticaj razvoju prirodoznanstvenih kompetencija učenika
(Extracurricular activities as a stimulus for the development of students' natural science competences)

Autori
Canjek-Androić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni

Izvornik
Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 36-40

Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
istraživačko učenje, prirodoslovna izvannastavna aktivnost, pokusi, prirodoznanstvene kompetencije
(research learning, extracurricular science activities, experiments, science competences)

Sažetak
Kako bi se učenicima osigurao sveobuhvatni razvitak, u školi se pored obveznih i izbornih predmeta planiraju, programiraju, organiziraju i realiziraju izvannastavne aktivnosti, u koje se učenici samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuju prema svojim interesima, sklonostima i nadarenosti. Uključivanjem u izvannastavnu aktivnost učenici produbljuju svoja znanja, razvijaju individualne sklonosti i sposobnosti, sadržajno provode slobodno vrijeme u školi. Kvalitetno i svrsishodno organizirana i vođena prirodoslovna izvannastavna aktivnost, primjenom iskustvenih opažanja i istraživačkih postupaka, omogućava učenicima motivirajuće, aktivno sudjelovanje, potiče njihov interes za prirodoslovno područje, pobuđuje znatiželju i spoznavanje prirodnih znanosti kao važne sastavnice svakodnevnog života. Polazeći od predznanja, iskustva i vještina učenika, planiranim aktivnostima koje uključuju samostalno rješavanje problema i aktivno sudjelovanje učenika osiguravamo spoznavanje i analiziranje prirodnih pojava i procesa, uočavanje međuzavisnosti, aktivno razumijevanje okoliša, a time i razvoj novih znanja, vještina, stavova i vrijednosti. Ovim se radom predlažu istraživačke aktivnosti u izvannastavnoj aktivnosti prirodoslovnog područja u četvrtom razredu osnovne škole koje uključuju pokus kao temeljni oblik praktičnih radova s ciljem poticanja razvoja prirodoznanstvenih kompetencija učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Canjek-Androić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Canjek-Androić, Sanja
Prirodoslovna izvannastavna aktivnosti kao poticaj razvoju prirodoznanstvenih kompetencija učenika // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 36-40 (predavanje, domaća recenzija, kratko priopćenje, stručni)
Canjek-Androić, S. (2019) Prirodoslovna izvannastavna aktivnosti kao poticaj razvoju prirodoznanstvenih kompetencija učenika. U: Kolar Billege, M. & Cvikić, L. (ur.)Suodnos metodičke teorije i prakse.
@article{article, author = {Canjek-Androi\'{c}, Sanja}, year = {2019}, pages = {36-40}, keywords = {istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, prirodoslovna izvannastavna aktivnost, pokusi, prirodoznanstvene kompetencije}, title = {Prirodoslovna izvannastavna aktivnosti kao poticaj razvoju prirodoznanstvenih kompetencija u\v{c}enika}, keyword = {istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, prirodoslovna izvannastavna aktivnost, pokusi, prirodoznanstvene kompetencije}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Canjek-Androi\'{c}, Sanja}, year = {2019}, pages = {36-40}, keywords = {research learning, extracurricular science activities, experiments, science competences}, title = {Extracurricular activities as a stimulus for the development of students' natural science competences}, keyword = {research learning, extracurricular science activities, experiments, science competences}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font