Pregled bibliografske jedinice broj: 1035346
Organisation of Demand-Responsive Transit
Organisation of Demand-Responsive Transit // 9th International Scientific Conference Ports and Waterways (POWA 2014) : conference proceedings = 9. međunarodno znanstveno savjetovanje Luke i plovni putovi : zbornik radova / Jolić, Natalija ; Kavran, Zvonko ; Stupalo, Vlatka (ur.).
Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 129-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1035346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organisation of Demand-Responsive Transit
Autori
Slavulj, Marko ; Živković, Milan ; Shabanaj, Kamer
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
9th International Scientific Conference Ports and Waterways (POWA 2014) : conference proceedings = 9. međunarodno znanstveno savjetovanje Luke i plovni putovi : zbornik radova
/ Jolić, Natalija ; Kavran, Zvonko ; Stupalo, Vlatka - Zagreb : Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 129-138
Skup
9th International Scientific Conference on Ports and Waterways - POWA 2014
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 25.09.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Prijevoz po pozivu, DRT koncept, Primjeri implementacije DRT-a, Telematički sustavi
(Demand-Responsive Transit ; DRT concept ; Implemented schemes ; Telematics based systems)
Sažetak
Tijekom posljednjeg desetljeća usluge prijevoza po pozivu (DRT) razvile su se iz više razloga, uključujući: nedostatke konvencionalnih autobusnih i taksi usluga, nedostatke posebnih usluga prijevoza i zbog novih kretanja u razvoju prijevoza. Tradicionalne usluge prijevoza po pozivu često su bile kritizirane zbog relativno visokih cijena prijevoza, nedostatka fleksibilnosti u planiranju ruta i njihove nemogućnosti upravljanja velikom prijevoznom potražnjom. Potencijal za prevladavanje tih ograničenja može se realizirati kroz uvođenje telematički orijentiranih DRT sustava, što je pokazalo nedavno istraživanje financirano od strane Europske komisije (SAMPO i SAMPLUS projekti). Telematički orijentirani DRT sustavi su organizirani putem dispečerskih centara (TDCs) koji koristeći rezervaciju u sustavu dodjeljuju putnike vozilima te na taj način optimiziraju rute. Cilj rada je pojasniti koncepciju i organizaciju DRT sustava, te analizirati najbolje primjere u europskoj praksi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb