Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035311

Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj


Širola, Davor; Rosandić, Anabela
Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 223-238 doi:10.31784/zvr.7.1.16 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1035311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj
(GREEN MARKETING ACCEPTANCE AMONG YOUNG CROATIAN CONSUMERS)

Autori
Širola, Davor ; Rosandić, Anabela

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 7 (2019), 1; 223-238

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
zeleni marketing ; okoliš ; teorija planiranog ponašanja
(green marketing ; environment ; theory of planned behaviour)

Sažetak
Posljednjih godina globalne promjene koje se događaju u okolini i u društvu dovode do sve veće svijesti pojedinaca o potrebi očuvanja okoliša, a time i očuvanja vlastite kvalitete života. Povećanjem ekološke svijesti dolazi do stvaranja novog segmenta potrošača, tzv. zelenih potrošača, koji se zalažu za proizvode koji nemaju negativne utjecaje na okolinu u kojoj živimo. Nastankom zelenih potrošača stvaraju se i oblikuju aktivnosti koje se mogu nazvati zelenim marketingom, što podrazumijeva proizvode koji uzimaju u obzir njihov utjecaj na okoliš i društvo. Empirijsko istraživanje u sklopu rada provedeno je primjenom teorije planiranog ponašanja s ciljem utvrđivanja varijabli koje predstavljaju prediktore spremnosti na kupnju i uporabu ekoloških proizvoda i usluga prvenstveno u mlađe populacije. Rezultati istraživanja upućuju da su stavovi zabrinutosti za okoliš, znanje o tematici ekologije i svijest o važnosti očuvanja okoliša statistički značajno povezani s namjerama kupnje i uporabe ekoloških proizvoda i usluga, dok subjektivne norme nemaju statistički značajnu povezanost. Veća zabrinutost za okoliš utvrđena je kod žena te kod starijeg dijela ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Davor Širola (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Širola, Davor; Rosandić, Anabela
Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 223-238 doi:10.31784/zvr.7.1.16 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Širola, D. & Rosandić, A. (2019) Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj. Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (1), 223-238 doi:10.31784/zvr.7.1.16.
@article{article, author = {\v{S}irola, Davor and Rosandi\'{c}, Anabela}, year = {2019}, pages = {223-238}, DOI = {10.31784/zvr.7.1.16}, keywords = {zeleni marketing, okoli\v{s}, teorija planiranog pona\v{s}anja}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.7.1.16}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {Usvojenost zelenog marketinga me\dju mladim potro\v{s}a\v{c}ima u Hrvatskoj}, keyword = {zeleni marketing, okoli\v{s}, teorija planiranog pona\v{s}anja} }
@article{article, author = {\v{S}irola, Davor and Rosandi\'{c}, Anabela}, year = {2019}, pages = {223-238}, DOI = {10.31784/zvr.7.1.16}, keywords = {green marketing, environment, theory of planned behaviour}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.7.1.16}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {GREEN MARKETING ACCEPTANCE AMONG YOUNG CROATIAN CONSUMERS}, keyword = {green marketing, environment, theory of planned behaviour} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font