Pregled bibliografske jedinice broj: 1035119
HUMOR U NASTAVI NJEMAČKOGA JEZIKA I NJEMAČKOGA JEZIKA STRUKE: STUDENTI SE SMIJU SMIJATI
HUMOR U NASTAVI NJEMAČKOGA JEZIKA I NJEMAČKOGA JEZIKA STRUKE: STUDENTI SE SMIJU SMIJATI // Od teorije do prakse u jeziku struke From Theory to Practice in Language for Specific Purposes Von der Theorie zur Praxis in der Fachsprache / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017. str. 134-144 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1035119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
HUMOR U NASTAVI NJEMAČKOGA JEZIKA I NJEMAČKOGA JEZIKA STRUKE: STUDENTI SE SMIJU SMIJATI
(HUMOUR IN THE GERMAN LANGUAGE AND GERMAN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES: STUDENTS MAY LAUGH)
Autori
Leovac, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke From Theory to Practice in Language for Specific Purposes Von der Theorie zur Praxis in der Fachsprache
/ Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017, 134-144
Skup
Od teorije do prakse u jeziku struke From Theory to Practice in Language for Specific Purposes Von der Theorie zur Praxis in der Fachsprache
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.02.2017. - 18.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
njemački jezik (struke), tercijarno obrazovanje, humor, motivacija, smijeh
(German, language (for specific purposes), tertiary education, humour, motivation, laughter)
Sažetak
Studenti prve godine pokazuju sve nižu razinu znanja njemačkoga jezika stečenoga u školi te zbog toga dolaze sa svojevrsnim strahom i predrasudama naspram toga jezika. Iz godinu u godinu sve manji se broj studenata odlučuje upisati njemački jezik (struke) kao izborni predmet. Jedna od mogućnosti kako studentima nastavu učiniti zanimljivijom je i korištenje humora. Iskustvo je autora da uporabom pozitivnoga humora u nastavi njemačkoga jezika (struke) studenti postaju kreativniji, opušteniji i motiviraniji. U hrvatskim je znanstvenim istraživanjima tema humora u nastavi oskudno zastupljena. Na temelju dostupe literature i autorova iskustva u radu se opisuje kako se primjenom humora može utjecati na poboljšanje kvalitete nastave i na motivaciju studenata. Ukazuje se na važnost planiranoga humora te se navode neki primjeri iz teorije i prakse koji pospješuju ostvarivanje nastavnih ciljeva i praćenje nastave. Objašnjavaju se pojmovi humora i smijeha koji, osim što smanjuju stres i poboljšavaju raspoloženje, također pospješuju komunikaciju između studenata i nastavnika te povećavaju obostrano povjerenje. Navode se i razne vrste humora koje se mogu koristiti u nastavi, ali i spoznaje o potrebnoj umjerenosti i pravovremenom korištenju humora koji su ključni za njegov uspjeh u nastavi. Upozorava se i na negativni učinak agresivnoga humora kojime se ismijava pojedinca ili neku skupinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija