Pregled bibliografske jedinice broj: 1035105
Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo
Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo // Međunarodni znanstveni skup Perspektive trgovine 2014.: Ljudi tehnologija, znanje
Zagreb, Hrvatska, 2014. str. 185-199 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1035105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo
(The role of technology in the retail space management)
Autori
Plazibat, Ivana ; Vojvodić, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Međunarodni znanstveni skup Perspektive trgovine 2014.: Ljudi tehnologija, znanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.11.2014. - 20.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje prostorom, proces upravljanja prostorom, informacijska tehnologija, trgovina na malo
(space management, information technology, retail)
Sažetak
Problematika upravljanja prostorom u trgovini na malo i potreba za njegovim kvalitetnim upravljanjem javlja se zbog rastućeg broja kategorija proizvoda u odnosu na ograničeni prostor za izlaganje proizvoda. Suočavanje s prostornim ograničenjem posebice je aktualno za tradicionalne maloprodavače, a odluke o upravljanju prostorom postaju od presudne važnosti za postizanje prednosti u suvremenom konkurentskom okruženju. Kvalitetno upravljanje prostorom, kao ograničenim resursom, posljedično utječe na jačanje odnosa između prodavatelja i kupaca, povećanje zadovoljstva kupaca te ostvarivanje boljih prodajnih rezultata. U suvremenim je maloprodajnim uvjetima nezaobilazna uloga informacijske tehnologije u kontekstu upravljanja prostorom trgovine na malo, pri čemu se poseban naglasak stavlja na izradu planograma te praćenje usklađenosti planograma na razini prodavaonice. Sofisticirani sustavi koje se koriste za planiranje i upravljanje prostorom pridonose povećanju produktivnosti prodajnog prostora, unaprjeđenju vizualnog izlaganja proizvoda i jačanju korporativnog identiteta. Temeljni je cilj ovoga rada determinirati ulogu tehnologije u okviru koncepta upravljanja prostorom u trgovini na malo te obrazložiti cjelokupni proces upravljanja prostorom trgovine na malo. U tom će se kontekstu dati osvrt na rezultate provedenih empirijskih istraživanja te će se istaknuti najvažnija pitanja kao i praktične implikacije ovog koncepta suvremenog trgovinskog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski