Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035046

Metaforički jezik u filozofiji brendiranja


Hocenski Dreiseidl, Mirna; Papa, Dubravka
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja // Ekonomski vjesnik, 23 (2010), 2; 483-492 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1035046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja
(Metaphorical Language in Branding Philosophy)

Autori
Hocenski Dreiseidl, Mirna ; Papa, Dubravka

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 23 (2010), 2; 483-492

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metaforički jezik, brand, trgovačka marka, trustmark, lovemark
(timeless emotion, universal metaphor, business culture, branding philosophy, trademark, lovemark)

Sažetak
U radu autorice analiziraju jezik filozofije brendiranja u popularnoj knjizi Lovemarks – The Future Beyond Brands autora Kevina Robertsa, CEO Worldwide of Ideas Company Saatchi & Saatchi, međunarodno priznatog gurua brendiranja. Njegov novi pristup ovom fenomenu ukazuje na to kako korištenjem univerzalne, temeljne, bezvremenske emocije LJUBAVI izražene u univerzalnim i bezvremenskim metaforama nova ideja lovemark utjelovljuje misteriju (dobra priča, prošlost, sadašnjost i budućnost, ostvarenje snova, mitovi i ikoničnost, nadahnuće), senzualnost (sluh, vid, njuh, opip, okus) i intimnost (odanost, suosjećanje, strast). Lovemark koji, prema Robertsu „ … dopire do srca kao i do uma tvoreći emocionalnu vezu s potrošačem…“ je stvoren i prihvaćen u poslovnoj kulturi širom svijeta. U tom smislu rad ističe značaj metaforičkog načina izražavanja u jeziku brendiranja kao i nezamjenjivu ulogu jezika kao glavnog čimbenika u filozofiji brendiranja. Analiza jezika je usmjerena na metafore ljubavi koje utječu na pomak i promjene u jeziku brendiranja od materijalnog (brand) ka nematerijalnom (lovemark). Također se ističe da nove ideje kao poticaj obogaćivanja jezika stvaraju nove lekseme kao što su npr. trustmark i lovemark.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirna Hocenski-Dreiseidl (autor)

Avatar Url Dubravka Papa (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hocenski Dreiseidl, Mirna; Papa, Dubravka
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja // Ekonomski vjesnik, 23 (2010), 2; 483-492 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Hocenski Dreiseidl, M. & Papa, D. (2010) Metaforički jezik u filozofiji brendiranja. Ekonomski vjesnik, 23 (2), 483-492.
@article{article, author = {Hocenski Dreiseidl, Mirna and Papa, Dubravka}, year = {2010}, pages = {483-492}, keywords = {bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metafori\v{c}ki jezik, brand, trgova\v{c}ka marka, trustmark, lovemark}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Metafori\v{c}ki jezik u filozofiji brendiranja}, keyword = {bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metafori\v{c}ki jezik, brand, trgova\v{c}ka marka, trustmark, lovemark} }
@article{article, author = {Hocenski Dreiseidl, Mirna and Papa, Dubravka}, year = {2010}, pages = {483-492}, keywords = {timeless emotion, universal metaphor, business culture, branding philosophy, trademark, lovemark}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Metaphorical Language in Branding Philosophy}, keyword = {timeless emotion, universal metaphor, business culture, branding philosophy, trademark, lovemark} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font