Pregled bibliografske jedinice broj: 1034763
Strategije održivog marketinga
Strategije održivog marketinga. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 1034763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije održivog marketinga
(Sustainable marketing strategies)
Autori
Nefat, Ariana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2019
Stranica
112
ISBN
978-953-7320-99-7
Ključne riječi
održivi marketing, strategija
(sustainable marketing, strategy)
Sažetak
Rad se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu se definira kontekst održivog marketinga kroz razmatranja stanja okoliša i aspekte ostvarenja održivog marketinga: održivu proizvodnju i potrošnju. U drugom dijelu se obrađuje odgovor poduzeća u duhu održivosti: smisao održivog marketinga, ostvarenje održive konkurentske prednosti, inovacije za održivost i strateški održivi marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija