Pregled bibliografske jedinice broj: 1034339
Temelji komunikacije s djetetom u predškolsko doba (odstupanja i pristup djeci s poteškoćama u govornom razvoju)
Temelji komunikacije s djetetom u predškolsko doba (odstupanja i pristup djeci s poteškoćama u govornom razvoju) // Dijete i jezik danas: Dijete i jezični identitet: knjižica sažetaka=Children and languages today: Children and Linguistic Identity: Book of Abstracts / Bakota, Lidija ; Moritz, Ivana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 52-53 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1034339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temelji komunikacije s djetetom u predškolsko doba (odstupanja i pristup djeci s poteškoćama u govornom razvoju)
(Fundamental communication with pre-school children (deviation and approach to children with difficulties in speech development))
Autori
Jakubin, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i jezični identitet: knjižica sažetaka=Children and languages today: Children and Linguistic Identity: Book of Abstracts
/ Bakota, Lidija ; Moritz, Ivana - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 52-53
Skup
9. međunarodni znananstveni skup: Dijete i jezik danas - Dijete i jezični identitet = 9th International Scientific Conference: Children and languages today - Children and Linguistic Identity
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.09.2019. - 14.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
temelji govorne komunikacije-usvajanje pojmova ; tvorba riječi ; rečenice ; pragmatičnost u komunikaciji ; igra predškolske djece ; specifičnost u pristupu djeci s poteškoćama u usvajanju jezika
(basic spoken communication ; acquisition of concepts and ideas ; words and sentences creating pragmatic communication ; preschool child play ; specific approach to children with difficulties in language acquisition)
Sažetak
Rad se bavi temeljima govorne komunikacije kod djece predškolske dobi s naglaskom na specifičnosti pristupa djeci s poteškoćama u usvajanju jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija