Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103384

Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata?


Medić, Mane
Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata? // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 391-402 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 103384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata?
(How Can Marketing Education Conntribute to Competitiveness of small Tourist Enterprises in Croatia)

Autori
Medić, Mane

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 391-402

Skup
Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
mali poduzetnici u turizmu; marketinško obrazovanje
(small entrepreneurs in tourism; marketing education)

Sažetak
Mali poduzetnici u turističkoj djelatnosti u Republici Hrvatskoj nisu novina, ali njihova uloga je značajno ispod potencijala i značenja koje takvi poduzetnici imaju u zemljama razvijenog turističkog gospodarstva. Razlog tome je dugogodišnje zapostavljanje tih aktera turističkog gospodarstva u Republici Hrvatskoj i to ne samo kroz zakonodavni, poreski i bankarski sistem, nego i kroz obrazovanje. Marketinški programi desetljećima su bili ili &#8220 ; ; neutralni&#8221 ; ; ili izričito fokusirani na velike poslovne sustave. Analizirajući raspoloživost marketinških programa na sveučilištima i srednjim školama, očito je zanemarivanje sadržaja koji izražavaju specifičnost malih i srednjih poduzeća i obrta u tom sektoru, kao i očiti nedostatak novih marketinških pristupa, kao što je korištenje Internet tehnologije. Marketinško obrazovanje bi poduzetnike trebalo osposobiti za bolje poslovno planiranje, ne samo u slučajevima pokretanja poslovnog pothvata nego i u odlučivanju za financiranje rasta. U radu je predstavljeno nekoliko prijedloga za promjenu obrazovanja (marketinškog, management, poduzetničkog) u formalnom obra-zovnom sustavu, fokusirano na potrebe malih poduzetnika u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane
Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata? // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 391-402 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Medić, M. (2002) Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata?. U: Meler, M. (ur.)Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske".
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {391-402}, keywords = {mali poduzetnici u turizmu, marketin\v{s}ko obrazovanje}, title = {Kako marketin\v{s}ko obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turisti\v{c}kih pothvata?}, keyword = {mali poduzetnici u turizmu, marketin\v{s}ko obrazovanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {391-402}, keywords = {small entrepreneurs in tourism, marketing education}, title = {How Can Marketing Education Conntribute to Competitiveness of small Tourist Enterprises in Croatia}, keyword = {small entrepreneurs in tourism, marketing education}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font