Pregled bibliografske jedinice broj: 103384
Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata?
Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata? // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 391-402 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 103384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata?
(How Can Marketing Education Conntribute to Competitiveness of small Tourist Enterprises in Croatia)
Autori
Medić, Mane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"
/ Meler, Marcel - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 391-402
Skup
Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mali poduzetnici u turizmu; marketinško obrazovanje
(small entrepreneurs in tourism; marketing education)
Sažetak
Mali poduzetnici u turističkoj djelatnosti u Republici Hrvatskoj nisu novina, ali njihova uloga je značajno ispod potencijala i značenja koje takvi poduzetnici imaju u zemljama razvijenog turističkog gospodarstva. Razlog tome je dugogodišnje zapostavljanje tih aktera turističkog gospodarstva u Republici Hrvatskoj i to ne samo kroz zakonodavni, poreski i bankarski sistem, nego i kroz obrazovanje. Marketinški programi desetljećima su bili ili &#8220 ; ; neutralni&#8221 ; ; ili izričito fokusirani na velike poslovne sustave. Analizirajući raspoloživost marketinških programa na sveučilištima i srednjim školama, očito je zanemarivanje sadržaja koji izražavaju specifičnost malih i srednjih poduzeća i obrta u tom sektoru, kao i očiti nedostatak novih marketinških pristupa, kao što je korištenje Internet tehnologije. Marketinško obrazovanje bi poduzetnike trebalo osposobiti za bolje poslovno planiranje, ne samo u slučajevima pokretanja poslovnog pothvata nego i u odlučivanju za financiranje rasta. U radu je predstavljeno nekoliko prijedloga za promjenu obrazovanja (marketinškog, management, poduzetničkog) u formalnom obra-zovnom sustavu, fokusirano na potrebe malih poduzetnika u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija