Pregled bibliografske jedinice broj: 103377
Internet portali - prilike i zapreke za uspostavljanje efikasnijeg lanca opskrbe hranom za potrebe turizma
Internet portali - prilike i zapreke za uspostavljanje efikasnijeg lanca opskrbe hranom za potrebe turizma // Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek, 2002. str. 351-376 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 103377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet portali - prilike i zapreke za uspostavljanje efikasnijeg lanca opskrbe hranom za potrebe turizma
(Internet portals - threats and opportunities for more effective food supply chain in tourism)
Autori
Mesarić, Josip ; Ružić, Drago
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
/ Meler, Marcel - Osijek, 2002, 351-376
Skup
Znanstveni skup Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
B2B; hrana; Internet portal
(B2B; food; Internet portal)
Sažetak
Specijalizirani Internet portali postaju u svijetu virtualna mjesta gdje se sve inten-zivnije susreće ponuda i potražnja roba, usluga i informacija. Kako je broj i sadržaj tih portala kao i poslovne transakcije koje se putem njih nude sve veći, za očekivati je slične trendove i u Republici Hrvatskoj. Stanje razvijenosti razmjene informacija putem Internet portala u Hrvatskoj istražuje se eksternom analizom prisutnosti na Internetu i sadržaja (strukturiranosti) portala kroz funkcijske komponente i poslovne modele koje predstavljaju. Istraživanje je fokusirano na pronalaženje onih Internet aktivnosti koje će pokazati kolika je iskorištenost i kakvi su realni potencijali za korištenje Interneta od strane poslovnih subjekata koji su uključeni u lanac opskrbe hranom. Istražuju se a) promocijske aktivnosti i b) mogućnosti za transakcijske i kolaboracijske procese portala koji pretendiraju na B2B. Istraživana je samo strana ponude i karakteristike potencijalnih e-hubova kao infomediara u lancu opskrbe dobavljači – ; ; posrednici – ; ; kupci, pri čemu smo se kod dobavljača ograničili na sektor prerađivačke industrije. Na kraju se daje sugestija za strukturu intermedijarnog portala koji može imati osnovnu namjenu u promociji gospodarskih resursa (u prvom je planu agroin-dustrijski i prehrambeni sektor) kontinentalnog dijela Republike Hrvatske i poslovne transakcije ponuđača i potencijalnih kupaca te procjene razvoja B2B u lancu opskrbe hranom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek