Pregled bibliografske jedinice broj: 103366
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma // Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek, 2002. str. 309-317 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 103366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma
(Quality as a strategy of tourism development in Croatia)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
/ Meler, Marcel - Osijek, 2002, 309-317
ISBN
953-6073-69-2
Skup
Znanstveni skup Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
elementi kvalitete; kvaliteta; strategija; turizam
(quality; quality components. strategy; tourism)
Sažetak
Globalizacija svjetskog tržišta je ubrzala proces razvoja sustava upravljanja potpunom kvalitetom i kvaliteta kao strategija razvoja obilježit će u 21. stoljeću ne samo sve gospodarske djelatnosti već i sve ostale ljudske djelatnosti (politiku, kulturu, komuni-kacije, obrazovanje, umjetnost i dr.) jer će čovjek i kvaliteta tj. humanizacija života i rada biti temeljne vrijednosti. Uslužne djelatnosti i turizam će biti dominantni u gospodarskoj strukturi razvijenih zemalja svijeta. Danas se kvalitetom upravlja, ona postaje najvažniji marketinški instrument i uvjet opstanka i razvoja na tržištu. Cilj rada je ukazati na važnost stjecanja znanja iz područja sustava upravljanja potpunom kvalitetom (Total Quality Management) u turizmu kao preduvjeta za uvođenje tog sustava u turističku praksu i razvoj hrvatskog turizma. Jedan od temeljnih slabosti hrvatskog turističkog proizvoda je niska kvaliteta. Samo kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma može ukloniti tu slabost. U radu se objašnjava što je turistička kvaliteta i koji elementi čine tu kvalitetu i to na primjeru destinacije i turističke ponude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA