Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103366

Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma


Avelini Holjevac, Ivanka
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma // Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek, 2002. str. 309-317 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 103366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma
(Quality as a strategy of tourism development in Croatia)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel - Osijek, 2002, 309-317

ISBN
953-6073-69-2

Skup
Znanstveni skup Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
elementi kvalitete; kvaliteta; strategija; turizam
(quality; quality components. strategy; tourism)

Sažetak
Globalizacija svjetskog tržišta je ubrzala proces razvoja sustava upravljanja potpunom kvalitetom i kvaliteta kao strategija razvoja obilježit će u 21. stoljeću ne samo sve gospodarske djelatnosti već i sve ostale ljudske djelatnosti (politiku, kulturu, komuni-kacije, obrazovanje, umjetnost i dr.) jer će čovjek i kvaliteta tj. humanizacija života i rada biti temeljne vrijednosti. Uslužne djelatnosti i turizam će biti dominantni u gospodarskoj strukturi razvijenih zemalja svijeta. Danas se kvalitetom upravlja, ona postaje najvažniji marketinški instrument i uvjet opstanka i razvoja na tržištu. Cilj rada je ukazati na važnost stjecanja znanja iz područja sustava upravljanja potpunom kvalitetom (Total Quality Management) u turizmu kao preduvjeta za uvođenje tog sustava u turističku praksu i razvoj hrvatskog turizma. Jedan od temeljnih slabosti hrvatskog turističkog proizvoda je niska kvaliteta. Samo kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma može ukloniti tu slabost. U radu se objašnjava što je turistička kvaliteta i koji elementi čine tu kvalitetu i to na primjeru destinacije i turističke ponude.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma // Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek, 2002. str. 309-317 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Avelini Holjevac, I. (2002) Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma. U: Meler, M. (ur.)Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {309-317}, keywords = {elementi kvalitete, kvaliteta, strategija, turizam}, isbn = {953-6073-69-2}, title = {Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma}, keyword = {elementi kvalitete, kvaliteta, strategija, turizam}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {309-317}, keywords = {quality, quality components. strategy, tourism}, isbn = {953-6073-69-2}, title = {Quality as a strategy of tourism development in Croatia}, keyword = {quality, quality components. strategy, tourism}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font