Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103349

Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu


Cerović, Zdenko
Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu // Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek, 2002. str. 197-208 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 103349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu
(Strategic management of the food and beverage offerin the hotel industry of Croatia)

Autori
Cerović, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel - Osijek, 2002, 197-208

ISBN
953-6073-69-2

Skup
Znanstveni skup Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
strateški management; ponuda jela; turistička potrošnja
(food and beverage offer; strategic management; tourist consumption)

Sažetak
Struktura ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu ne prati strukturu potražnje turista za ispunjenjem motiva i potreba za jelom. Preveliki obim jela koja često po svojim svojstvima ponude ne prate trendove potreba modernih turista. Povećanje turističke potrošnje vezano je uz ispunjenje potreba turista za zadovoljenje njihovih potreba u zadovoljenju motiva jela. U radu se želi istražiti važnost strukture ponude jela koja su dio ukupne turističke potrošnje. Predmet istraživanja je ponuda jela u hrvatskim restoranima. Strateški management u odabiru strukture ponude jela istražen je kvalitativnim i kvantitativnim metodama. Kvantitativnim metodama "multiple korela-cije" istražna je struktura turističke potrošnje i posebni segment ponude jela u strukturi turističke potrošnje. Primijenjen je sustav kvalitativne (portfolio) analize u sagledavanju potrebnih promjena strukture jela u ponudi. U zaključku dan je prijedlog mogućih strateških odluka u kreiranju novih ponuda jela u turističkoj ponudi Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Cerović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cerović, Zdenko
Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu // Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek, 2002. str. 197-208 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cerović, Z. (2002) Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu. U: Meler, M. (ur.)Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Cerovi\'{c}, Zdenko}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {197-208}, keywords = {strate\v{s}ki management, ponuda jela, turisti\v{c}ka potro\v{s}nja}, isbn = {953-6073-69-2}, title = {Strate\v{s}ki management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu}, keyword = {strate\v{s}ki management, ponuda jela, turisti\v{c}ka potro\v{s}nja}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cerovi\'{c}, Zdenko}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {197-208}, keywords = {food and beverage offer, strategic management, tourist consumption}, isbn = {953-6073-69-2}, title = {Strategic management of the food and beverage offerin the hotel industry of Croatia}, keyword = {food and beverage offer, strategic management, tourist consumption}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font