Pregled bibliografske jedinice broj: 103329
Poslovno povezivanje poljoprivrede i turizma
Poslovno povezivanje poljoprivrede i turizma // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 43-55 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 103329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovno povezivanje poljoprivrede i turizma
(Agriculture and Tourism Business Relations)
Autori
Tomčić, Zdenko ; Ilak Peršurić, Silvana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"
/ Meler, Marcel - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 43-55
Skup
Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poljoprivreda; poslovno povezivanje; Republika Hrvatska; turizam
(agriculture; business relations; Croatia; tourism)
Sažetak
U Republici Hrvatskoj ne postoji sustavna povezanost subjekata poljoprivredne i turističke djelatnosti. Neusklađenost koja počinje kod proizvođača poljoprivrednih proizvoda u tehnološkom, ekonomskom i kvalitativnom smislu dovodi do cjenovnog i prostorno neusklađenog proizvoda u ponudi prema turističkom tržištu. Prema opsegu, strukturi i osobitosti turističke potražnje potrebno je kvalitativno, kvantitativno, strukturalno i vremensko usklađivanje tržišta ponude i potražnje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda za turističko tržište. U tom smislu gospodarske resurse treba učinkovito koristiti. Ovaj rad daje prikaz jednog od mogućih scenarija za povezivanje poljoprivrede i turizma objašnjavajući sam koncept poslovnog povezivanja te mogućnostima i poteškoćama današnje situacije. Cilj koji se želi postići jesu dugoročno stabilni partnerski odnosi koji će doprinijeti stvaranju kvalitetnog turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA