Pregled bibliografske jedinice broj: 1033140
Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome
Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome // Hrvatski kao drugi i strani jezik u predškolskim ustanovama
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, recenziran, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1033140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome
(The Theoretical and Practical Underpinnings of Teaching Croatian as a Foreign Language in Preschool)
Autori
Blagus, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Hrvatski kao drugi i strani jezik u predškolskim ustanovama
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
inojezični hrvatski ; djeca predškolske dobi ; materijali za poučavanje
(Croatian as L2 ; preschool, instructional materials)
Sažetak
Ovo je izlaganje nastavak izlaganja pod nazivom Jezično-komunikacijske kompetencije u višejezičnoj sredini. Objašnjavaju se temeljni pojmovi inojezičnosti i predstavljaju najvažniji rezultati inojezičnih istraživanja hrvatskoga. Naglašavaju se načela jednostavnosti, postupnosti, prototipnosti i čestote kao osnovne smjernice u poučavanju i hrvatskoga izvornojezičnoga i inojezičnoga. Predstavljaju se izvori i materijali za učenje i poučavanje inojezičnoga hrvatskoga i uspoređuju se udžbenici za odrasle i udžbenici za djecu. Raspravlja se o primjerenosti i neprimjerenosti pojedinih materijala za poučavanje djece predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA