Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1033140

Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome


Blagus, Vlatka
Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome // Hrvatski kao drugi i strani jezik u predškolskim ustanovama
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, recenziran, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1033140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome
(The Theoretical and Practical Underpinnings of Teaching Croatian as a Foreign Language in Preschool)

Autori
Blagus, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni

Skup
Hrvatski kao drugi i strani jezik u predškolskim ustanovama

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
inojezični hrvatski ; djeca predškolske dobi ; materijali za poučavanje
(Croatian as L2 ; preschool, instructional materials)

Sažetak
Ovo je izlaganje nastavak izlaganja pod nazivom Jezično-komunikacijske kompetencije u višejezičnoj sredini. Objašnjavaju se temeljni pojmovi inojezičnosti i predstavljaju najvažniji rezultati inojezičnih istraživanja hrvatskoga. Naglašavaju se načela jednostavnosti, postupnosti, prototipnosti i čestote kao osnovne smjernice u poučavanju i hrvatskoga izvornojezičnoga i inojezičnoga. Predstavljaju se izvori i materijali za učenje i poučavanje inojezičnoga hrvatskoga i uspoređuju se udžbenici za odrasle i udžbenici za djecu. Raspravlja se o primjerenosti i neprimjerenosti pojedinih materijala za poučavanje djece predškolske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Blagus, Vlatka
Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome // Hrvatski kao drugi i strani jezik u predškolskim ustanovama
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, recenziran, ostalo, stručni)
Blagus, V. (2011) Teorijske i praktične postavke i istraživanja o inojezičnome hrvatskome. U: Hrvatski kao drugi i strani jezik u predškolskim ustanovama.
@article{article, author = {Blagus, Vlatka}, year = {2011}, keywords = {inojezi\v{c}ni hrvatski, djeca pred\v{s}kolske dobi, materijali za pou\v{c}avanje}, title = {Teorijske i prakti\v{c}ne postavke i istra\v{z}ivanja o inojezi\v{c}nome hrvatskome}, keyword = {inojezi\v{c}ni hrvatski, djeca pred\v{s}kolske dobi, materijali za pou\v{c}avanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Blagus, Vlatka}, year = {2011}, keywords = {Croatian as L2, preschool, instructional materials}, title = {The Theoretical and Practical Underpinnings of Teaching Croatian as a Foreign Language in Preschool}, keyword = {Croatian as L2, preschool, instructional materials}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font