Pregled bibliografske jedinice broj: 1033100
Učenje otkrivanjem i produktivni neuspjeh u nastavi matematike
Učenje otkrivanjem i produktivni neuspjeh u nastavi matematike // Geometrija u nastavi matematike / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Školska knjiga, 2019. str. 44-47 (pozvano predavanje, nije recenziran, kratko priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1033100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje otkrivanjem i produktivni neuspjeh u
nastavi matematike
(Discovery based learning and productive failure in
teaching mathematics)
Autori
Jukić Matić, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni
Izvornik
Geometrija u nastavi matematike
/ Gortan, Robert - Pula : Školska knjiga, 2019, 44-47
ISBN
978-953-56797-3-8
Skup
11. stručno-metodički skup Metodika nastave u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 14.11.2019. - 16.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
otkrivanje ; produktivni neuspjeh ; geometrija
(discovery ; productive failure ; geometry)
Sažetak
U radu je prikazan primjer učenja otkrivanjem i produktivnog neuspjeha u nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku
Profili:
Ljerka Jukić Matić
(autor)