Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1033034

PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA


Brečić, Ružica; Bradica, Hrvoje; Anđelinović, Mihovil
PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA // Notitia - časopis za održivi razvoj, 5 (2019), 1; 1-20 doi:10.32676/n.5.1.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1033034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA
(SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING IN THE BUSINESS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES)

Autori
Brečić, Ružica ; Bradica, Hrvoje ; Anđelinović, Mihovil

Izvornik
Notitia - časopis za održivi razvoj (ISSN1849-9066) 5 (2019), 1; 1-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovoran marketing, mala i srednja poduzeća, percepcija vlasnika/menadžera, Hrvatska
(Socially responsible marketing, Small and Medium Sized Enterprises, the manager's/owner's perception, Croatia)

Sažetak
Ciljevi rada su utvrditi dimenzije i analizirati stupanj razvoja društveno odgovornog marketinga (DOM-a) malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u Hrvatskoj te ispitati čimbenike koji utječu na vlasnike/menadžere MSP-a prilikom primjene DOM-a. Primijenjeno je kvalitativno istraživanje putem dubinskih intervjua (n=16), analize bilješki s terena, internetskih stranica poduzeća te izvješća poduzeća vezanim uz DOM. Rezultati istraživanja su pokazali kako su vlasnici/menadžeri MSP-a u RH većinom upoznati s pojmom i definicijom DOM- a, ali kako je primjena takvog poslovanja još u začecima. DOM-a je u najvećoj mjeri usmjeren prema potrošačima, zaposlenicima i lokalnoj zajednici, dok se ostale interesno-utjecajne skupine (dobavljači, konkurencija, okoliš, vladine organizacije i mediji) spominju tek od strane nekoliko ispitanika. MSP-a se međusobno razlikuju prema stupnju razvoja društveno odgovornog marketinga i dijele se u tri skupine: poduzeća koja minimalno odgovaraju principima DOM-a, poduzeća koja imaju poseban tim unutar svoje organizacije zadužen za smišljanje i provedbu takvih aktivnosti te poduzeća koja su svoje djelovanje utemeljila na principima održivosti i slijede ih u svakoj svojoj odluci i akciji

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Brečić (autor)

Avatar Url Mihovil Anđelinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi doi.org hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brečić, Ružica; Bradica, Hrvoje; Anđelinović, Mihovil
PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA // Notitia - časopis za održivi razvoj, 5 (2019), 1; 1-20 doi:10.32676/n.5.1.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Brečić, R., Bradica, H. & Anđelinović, M. (2019) PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA. Notitia - časopis za održivi razvoj, 5 (1), 1-20 doi:10.32676/n.5.1.2.
@article{article, author = {Bre\v{c}i\'{c}, Ru\v{z}ica and Bradica, Hrvoje and An\djelinovi\'{c}, Mihovil}, year = {2019}, pages = {1-20}, DOI = {10.32676/n.5.1.2}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovoran marketing, mala i srednja poduze\'{c}a, percepcija vlasnika/menad\v{z}era, Hrvatska}, journal = {Notitia - \v{c}asopis za odr\v{z}ivi razvoj}, doi = {10.32676/n.5.1.2}, volume = {5}, number = {1}, issn = {ISSN1849-9066}, title = {PRIMJENA DRU\v{S}TVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZE\'{C}A}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovoran marketing, mala i srednja poduze\'{c}a, percepcija vlasnika/menad\v{z}era, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bre\v{c}i\'{c}, Ru\v{z}ica and Bradica, Hrvoje and An\djelinovi\'{c}, Mihovil}, year = {2019}, pages = {1-20}, DOI = {10.32676/n.5.1.2}, keywords = {Socially responsible marketing, Small and Medium Sized Enterprises, the manager's/owner's perception, Croatia}, journal = {Notitia - \v{c}asopis za odr\v{z}ivi razvoj}, doi = {10.32676/n.5.1.2}, volume = {5}, number = {1}, issn = {ISSN1849-9066}, title = {SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING IN THE BUSINESS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES}, keyword = {Socially responsible marketing, Small and Medium Sized Enterprises, the manager's/owner's perception, Croatia} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font