Pregled bibliografske jedinice broj: 1033034
PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA
PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA // Notitia - časopis za održivi razvoj, 5 (2019), 1; 1-20 doi:10.32676/n.5.1.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1033034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA U POSLOVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA
(SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING IN THE BUSINESS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES)
Autori
Brečić, Ružica ; Bradica, Hrvoje ; Anđelinović, Mihovil
Izvornik
Notitia - časopis za održivi razvoj (ISSN1849-9066) 5
(2019), 1;
1-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovoran marketing, mala i srednja poduzeća, percepcija vlasnika/menadžera, Hrvatska
(Socially responsible marketing, Small and Medium Sized Enterprises, the manager's/owner's perception, Croatia)
Sažetak
Ciljevi rada su utvrditi dimenzije i analizirati stupanj razvoja društveno odgovornog marketinga (DOM-a) malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u Hrvatskoj te ispitati čimbenike koji utječu na vlasnike/menadžere MSP-a prilikom primjene DOM-a. Primijenjeno je kvalitativno istraživanje putem dubinskih intervjua (n=16), analize bilješki s terena, internetskih stranica poduzeća te izvješća poduzeća vezanim uz DOM. Rezultati istraživanja su pokazali kako su vlasnici/menadžeri MSP-a u RH većinom upoznati s pojmom i definicijom DOM- a, ali kako je primjena takvog poslovanja još u začecima. DOM-a je u najvećoj mjeri usmjeren prema potrošačima, zaposlenicima i lokalnoj zajednici, dok se ostale interesno-utjecajne skupine (dobavljači, konkurencija, okoliš, vladine organizacije i mediji) spominju tek od strane nekoliko ispitanika. MSP-a se međusobno razlikuju prema stupnju razvoja društveno odgovornog marketinga i dijele se u tri skupine: poduzeća koja minimalno odgovaraju principima DOM-a, poduzeća koja imaju poseban tim unutar svoje organizacije zadužen za smišljanje i provedbu takvih aktivnosti te poduzeća koja su svoje djelovanje utemeljila na principima održivosti i slijede ih u svakoj svojoj odluci i akciji
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb