Pregled bibliografske jedinice broj: 1033014
Postizanje razine A2 prema ZEROJ-u kod učenika 5. do 8. razreda Američke međunarodne škole u Zagrebu
Postizanje razine A2 prema ZEROJ-u kod učenika 5. do 8. razreda Američke međunarodne škole u Zagrebu // Četvrti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1033014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postizanje razine A2 prema ZEROJ-u kod učenika 5. do 8. razreda Američke međunarodne škole u Zagrebu
(Achieving A2 CEFRL level in Croatian language for students in Grades 5-8 at the American International School of Zagreb)
Autori
Blagus, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Četvrti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.12.2012. - 20.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
inojezični hrvatski ; ZEROJ ; razina A2 ; mladi učenici
(Croatian as L2 ; CEFRL Levels ; A2 Level ; young learners)
Sažetak
U radu se predstavlja silabus predmeta Introduction to Croatian Language koji se predaje učenicima 5. do 8. razreda u Američkoj međunarodnoj školi u Zagrebu. Silabus se upoređuje sa ZEROJ-em i HNOS-om kao predlošcima i smjernicama za njegovo oblikovanje. Raspravlja se o zabilježenim razlikama između učenika pojedinih razreda u ovladavanju hrvatskim jezikom te se predstavljaju rabljeni testovi za procjenjivanje jezičnoga znanja na razini A1 i A2. Cilj je ovoga izlaganja osvijetliti specifične izazove u oblikovanju kurikuluma i testova za inojezične učenike hrvatskoga ovoga uzrasta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
This paper presents a syllabus Introduction to Croatian Language, developed for Grades 5 to 8 at the American International School of Zagreb (AISZ). The AISZ syllabus was designed in reference to The Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) and Croatian National Educational Standard (HNOS). The CEFRL and HNOS guidelines and recommendations in relation to AISZ students are discussed. The differences in mastering Croatian between students in particular grades are examined. The article also presents tests used to assess the language proficiency at level A1 and A2 for students in Grades 5-8. The aim of this article is to share good practice, particularly with those who work with a similar age population of L2 learners of Croatian.
POVEZANOST RADA