Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1032917

Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi


Licul, Nina; Linardić, Letricija
Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi // Učitelj između tradicije i suvremenosti - 6. Dani Šime i Ante Starčevića / Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 447-462 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1032917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi
(ART TEACHERS’ VIEWPOINTS ON COMPETENCES AND ART EDUCATION PROGRAMMES REQUIRED IN ART TEACHING)

Autori
Licul, Nina ; Linardić, Letricija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učitelj između tradicije i suvremenosti - 6. Dani Šime i Ante Starčevića / Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines - Gospić : Sveučilište u Zadru, 2021, 447-462

ISBN
978-953-331-325-2

Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
likovna pedagogija, kompetencije, kompetencije za razvoj kre-ativnosti, specifične kompetencije, umjetnička područja, kultura kvalitete
(art education, competences, competences for creativity develop-ment, specific competences, areas of art, culture of quality)

Sažetak
Kompetencijski modeli učestala su tema u području svih obrazovnih razina u proteklih nekoliko godina. Nameće se pitanje važnosti pojedinih kompetencija u umjetničkom obrazovanju proizašlih iz neposrednih iskustava učitelja i nastavnika. Cilj ovog istra-živanja bio je utvrditi stavove učitelja likovne kulture u osnovnim i nastavnika likovne umjetnosti i likovne skupine predmeta u srednjim školama, sa svrhom poboljšanja kva-litete nastave na studijskim programima likovne pedagogije i usklađivanja programa s potrebama na tržištu rada. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova učitelja i nastavnika o kompetencijama za rad u nastavi, o potrebi za dodatnim pedagoškim i umjetničkim obrazovanjem te o potrebi za obrazovanjem studenata iz različitih umjet-ničkih područja. U istraživanju je sudjelovao 41 učitelj likovne kulture i nastavnik likovne umjetnosti, odnosno vizualne umjetnosti i dizajna, iz Primorsko-goranske, Ličko-senjske i Istarske županije. Rezultati su pokazali visoku percepciju važnosti op-ćih, specifičnih i kompetencija za razvoj kreativnosti. Također su pokazali da postoji najveća potreba za dodatnim obrazovanjem za rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama te za primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Od umjetnič-kih područja, najveća potreba postoji za dodatnim obrazovanjem u novim medijima, internetu, web-dizajnu, grafičkom dizajnu i produkt-dizajnu. Dobiveni indikatori, uz razlike između mišljenja učitelja i nastavnika, te nastavnika likovne umjetnosti i ostalih predmeta iz umjetničkog područja, služit će kao smjernice za unapređivanje studijskih programa i razvoja kulture kvalitete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka

Profili:

Avatar Url Letricija Linardić (autor)

Avatar Url Nina Licul (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Licul, Nina; Linardić, Letricija
Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi // Učitelj između tradicije i suvremenosti - 6. Dani Šime i Ante Starčevića / Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 447-462 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Licul, N. & Linardić, L. (2021) Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi. U: Vrcić-Mataija, S. & Kalanjoš Citković, I. (ur.)Učitelj između tradicije i suvremenosti - 6. Dani Šime i Ante Starčevića.
@article{article, author = {Licul, Nina and Linardi\'{c}, Letricija}, year = {2021}, pages = {447-462}, keywords = {likovna pedagogija, kompetencije, kompetencije za razvoj kre-ativnosti, specifi\v{c}ne kompetencije, umjetni\v{c}ka podru\v{c}ja, kultura kvalitete}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Stavovi u\v{c}itelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetni\v{c}kog obrazovanja za rad u nastavi}, keyword = {likovna pedagogija, kompetencije, kompetencije za razvoj kre-ativnosti, specifi\v{c}ne kompetencije, umjetni\v{c}ka podru\v{c}ja, kultura kvalitete}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Licul, Nina and Linardi\'{c}, Letricija}, year = {2021}, pages = {447-462}, keywords = {art education, competences, competences for creativity develop-ment, specific competences, areas of art, culture of quality}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {ART TEACHERS’ VIEWPOINTS ON COMPETENCES AND ART EDUCATION PROGRAMMES REQUIRED IN ART TEACHING}, keyword = {art education, competences, competences for creativity develop-ment, specific competences, areas of art, culture of quality}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font