Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1032516

BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA


Jelić, Bernarda
BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA, 2018., diplomski rad, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1032516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA
(COLORS AS A COMMUNICATION MEDIA BETWEEN MANUFACTURERS AND CONSUMERS)

Autori
Jelić, Bernarda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
90

Mentor
Glogar, Martinia

Ključne riječi
Boja u marketingu, boja u multimediji, boja u komunikaciji
(Colour in marketing, colour in multimedia, colour in communication)

Sažetak
U diplomskom radu je istražen utjecaj boje kao komunikacijskog medija između proizvođača i potrošača. U prvom dijelu teorijskog pregleda istražen je utjecaj boje, njena psihologija i utjecaji boja na ljude, tipovi boja prilagođeni mediju i sustavi miješanja boje, odnos plohe i boje i teorija sustava boja. Višestruko značenje boja i njena primjena, što u svakodnevnom životu, što u profesionalnom svijetu je gotovo neograničeno. Boja je finalni kvalitativni segment kojima ljudsko oko percipira kvalitetu objekata u svojoj okolini. Objekti modificiraju svjetlo tako da bojila ili pigmenti u obojenim predmetima selektivno apsorbiraju pojedine valne dužine upadnog svjetla dok ostale reflektiraju ili transmitiraju. Dominantnu valnu dužinu iz reflektiranog dijela svjetla, čovjekov vizualni aparat definira kao boju. Iz istog proizlazi da svaka boja u vidljivom dijelu spektra, koju čovjek percipira, obzirom na frekvenciju pripadajuće valne dužine, ima i svoju specifičnu energiju. Postupci dizajniranja i oglašavanja proizvoda u marketingu temelje se na teoriji i psihologiji boje. U diplomskome radu su stoga prikazane osnovne marketinških postupaka oglašavanja, razvoj vizualnog identiteta proizvoda, a potom su objašnjeni mediji putem kojih se određeni proizvod reklamira i plasira na tržište kako bi bio primamljiviji potrošačima što različitijih dobnih skupina i interesa. U današnje suvremeno doba gotovo sve što nas okružuje u našoj okolini ima potencijal postati medij za oglašavanje, od sada već klasičnih medija poput novina, časopisa, radio, TV i web oglašavanja, preko plakata različitih dimenzija, billboard plakata, video wallova i plazmi, do društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram, Google Adwards, Youtube, itd.). ]. Internet je kao najveća svjetska računalna mreža postao jedan od najvažnijih masovnih medija za oglašavanje i promijenio je način poslovanja kao svima dostupan komunikacijski kanal za prijenos poruka između oglašivača i potrošača. Izbor medija je jedna od najvažnijih zadaća u procesu oglašavanja kako bi se u konačnici unaprijedila prodaja kroz dva strateška segmenta: krajnje potrošače i trgovce.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martinia Ira Glogar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelić, Bernarda
BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA, 2018., diplomski rad, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Jelić, B. (2018) 'BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA', diplomski rad, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeli\'{c}, Bernarda}, year = {2018}, pages = {90}, keywords = {Boja u marketingu, boja u multimediji, boja u komunikaciji}, title = {BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZME\DJU PROIZVO\DJA\v{C}A I POTRO\v{S}A\v{C}A}, keyword = {Boja u marketingu, boja u multimediji, boja u komunikaciji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeli\'{c}, Bernarda}, year = {2018}, pages = {90}, keywords = {Colour in marketing, colour in multimedia, colour in communication}, title = {COLORS AS A COMMUNICATION MEDIA BETWEEN MANUFACTURERS AND CONSUMERS}, keyword = {Colour in marketing, colour in multimedia, colour in communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font