Pregled bibliografske jedinice broj: 1031707
Pedagoške radionice u funkciji poticanja prosocijalnog ponašanja učenika
Pedagoške radionice u funkciji poticanja prosocijalnog ponašanja učenika // 3. osječki dani bioetike/3rd Osijek days of bioetics / Jurić, Hrvoje (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2019. str. 25-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1031707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške radionice u funkciji poticanja prosocijalnog ponašanja učenika
(Pedagogical workshops in function of motivating students’ social behaviour)
Autori
Bičanić, Dajana ; Brust Nemet, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
3. osječki dani bioetike/3rd Osijek days of bioetics
/ Jurić, Hrvoje - Osijek : Hrvatsko bioetičko društvo, 2019, 25-26
ISBN
978-953-55962-8-8
Skup
3. osječki dani bioetike = 3rd Osijek Day of Bioethics
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.11.2019. - 12.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
prosocijalno ponašanje, pedagoške radionice, socijalne kompetencije
(prosocial behaviour, pedagogical workshops, social competenc)
Sažetak
Cilj je rada utvrditi mogu li pedagoške radionice utjecati na razvoj prosocijalnog ponašanja kod učenika. U istraživanju se koristio eksperiment nad jednim razrednim odjelom, koji je uključivao sociometriju, provedbu pedagoških radionica i ankete. Rezultati istraživanja pokazali su da pedagoške radionice osiguravaju uvjete koji su potrebni kako bi se kod učenika potaknulo prosocijalno ponašanje. Istraživanje je pokazalo da pedagoške radionice utječu na jačanje društvenih odnosa unutar grupe te da su pojedine aktivnosti utjecale na učenikov razvoj empatije, samopouzdanja i konstruktivnog rješavanja konflikta.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Brust Nemet
(autor)