Pregled bibliografske jedinice broj: 1031598
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 213-220 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1031598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja
(Advertising in event management – Case study)
Autori
Varjačić, Helena ; Tomičić Furjan, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
/ Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 213-220
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
event management, oglašavanje, tradicionalni i digitalni mediji
(event management, advertising, traditional and digital media)
Sažetak
Event menadžment je zasebna cjelina menadžmenta koja se odnosi na planiranje i cjelokupnu organizaciju nekog događaja, koji se u pravilu odvija jednom u vremenu. Sam tijek i funkcioniranje poslovanja u event menadžmentu podrazumijeva odličnu organiziranost, kreativnost, koncentraciju te sposobnost izvršavanja zadataka pod vrlo velikim vremenskim pritiskom, korištenjem ograničenih i obično unaprijed definiranih resursa. Stoga je dobra iskorištenost svih kapaciteta te pravovremeno i ciljano dopiranje do svih potencijalnih sudionika u projektu ključno za njegov uspjeh. U ovom radu prikazana je studija slučaja na konkretnom projektu, koja prikazuje osnovne poslovne procese i aktivnosti oglašavanja u event managementu koje je potrebno provesti, kako bi događaj bio proveden uspješno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Martina Tomičić
(autor)