Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1031598

Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja


Varjačić, Helena; Tomičić Furjan, Martina
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 213-220 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1031598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja
(Advertising in event management – Case study)

Autori
Varjačić, Helena ; Tomičić Furjan, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 213-220

Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
event management, oglašavanje, tradicionalni i digitalni mediji
(event management, advertising, traditional and digital media)

Sažetak
Event menadžment je zasebna cjelina menadžmenta koja se odnosi na planiranje i cjelokupnu organizaciju nekog događaja, koji se u pravilu odvija jednom u vremenu. Sam tijek i funkcioniranje poslovanja u event menadžmentu podrazumijeva odličnu organiziranost, kreativnost, koncentraciju te sposobnost izvršavanja zadataka pod vrlo velikim vremenskim pritiskom, korištenjem ograničenih i obično unaprijed definiranih resursa. Stoga je dobra iskorištenost svih kapaciteta te pravovremeno i ciljano dopiranje do svih potencijalnih sudionika u projektu ključno za njegov uspjeh. U ovom radu prikazana je studija slučaja na konkretnom projektu, koja prikazuje osnovne poslovne procese i aktivnosti oglašavanja u event managementu koje je potrebno provesti, kako bi događaj bio proveden uspješno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Martina Tomičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Varjačić, Helena; Tomičić Furjan, Martina
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 213-220 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Varjačić, H. & Tomičić Furjan, M. (2019) Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja. U: Lacković Vincek, Z., Lozić, J., Vuković, D. & Globočnik, A. (ur.)Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019).
@article{article, author = {Varja\v{c}i\'{c}, Helena and Tomi\v{c}i\'{c} Furjan, Martina}, year = {2019}, pages = {213-220}, keywords = {event management, ogla\v{s}avanje, tradicionalni i digitalni mediji}, title = {Ogla\v{s}avanje u Event managementu – Studija slu\v{c}aja}, keyword = {event management, ogla\v{s}avanje, tradicionalni i digitalni mediji}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Varja\v{c}i\'{c}, Helena and Tomi\v{c}i\'{c} Furjan, Martina}, year = {2019}, pages = {213-220}, keywords = {event management, advertising, traditional and digital media}, title = {Advertising in event management – Case study}, keyword = {event management, advertising, traditional and digital media}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font