Pregled bibliografske jedinice broj: 1031230
Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva
Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva // Tiskarstvo & Dizajn 2019 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2019. str. 5-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1031230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva
(Using the Internet to market and sell farm products)
Autori
Šimec, Alen ; Milaković, Antun ; Janeš, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tiskarstvo & Dizajn 2019
/ Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2019, 5-11
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2019.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.03.2019. - 15.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, mala i srednja poduzeća, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, društvene mreže, reklamna kampanja, marketing na društvenim mrežama
(marketing, small and medium-sized enterprises, family farming, social networks, advertising campaign, social media marketing)
Sažetak
U ovome članku navedeni su razlozi zašto danas OPG-ovi koriste sve više internet za promociju svojih proizvoda. Otvara nove mogućnosti poput direktnog doticaja sa potrošačem, što omogućava potrošaču da sazna iz prve ruke informacije o procesu proizvodnje koji se odvija na poljoprivrednom gospodarstvu. Te o raznim platformama koje pružaju razne mogućnosti, neke su jednostavnije, a neke teže za kreirati marketinšku kampanju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti