Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1031230

Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva


Šimec, Alen; Milaković, Antun; Janeš, Hrvoje
Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva // Tiskarstvo & Dizajn 2019 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2019. str. 5-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1031230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva
(Using the Internet to market and sell farm products)

Autori
Šimec, Alen ; Milaković, Antun ; Janeš, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tiskarstvo & Dizajn 2019 / Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2019, 5-11

Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2019.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.03.2019. - 15.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing, mala i srednja poduzeća, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, društvene mreže, reklamna kampanja, marketing na društvenim mrežama
(marketing, small and medium-sized enterprises, family farming, social networks, advertising campaign, social media marketing)

Sažetak
U ovome članku navedeni su razlozi zašto danas OPG-ovi koriste sve više internet za promociju svojih proizvoda. Otvara nove mogućnosti poput direktnog doticaja sa potrošačem, što omogućava potrošaču da sazna iz prve ruke informacije o procesu proizvodnje koji se odvija na poljoprivrednom gospodarstvu. Te o raznim platformama koje pružaju razne mogućnosti, neke su jednostavnije, a neke teže za kreirati marketinšku kampanju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Alen Šimec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.tiskarstvo.net

Citiraj ovu publikaciju:

Šimec, Alen; Milaković, Antun; Janeš, Hrvoje
Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva // Tiskarstvo & Dizajn 2019 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2019. str. 5-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šimec, A., Milaković, A. & Janeš, H. (2019) Korištenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva. U: Žiljak Gršić, J. (ur.)Tiskarstvo & Dizajn 2019.
@article{article, author = {\v{S}imec, Alen and Milakovi\'{c}, Antun and Jane\v{s}, Hrvoje}, editor = {\v{Z}iljak Gr\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2019}, pages = {5-11}, keywords = {marketing, mala i srednja poduze\'{c}a, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, reklamna kampanja, marketing na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, title = {Kori\v{s}tenje interneta za marketing i prodaju proizvoda poljoprivrednog gospodarstva}, keyword = {marketing, mala i srednja poduze\'{c}a, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, reklamna kampanja, marketing na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}imec, Alen and Milakovi\'{c}, Antun and Jane\v{s}, Hrvoje}, editor = {\v{Z}iljak Gr\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2019}, pages = {5-11}, keywords = {marketing, small and medium-sized enterprises, family farming, social networks, advertising campaign, social media marketing}, title = {Using the Internet to market and sell farm products}, keyword = {marketing, small and medium-sized enterprises, family farming, social networks, advertising campaign, social media marketing}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font