Pregled bibliografske jedinice broj: 1031179
Stručno usavršavanje geodeta u Hrvatskoj od 2009. do 2019.
Stručno usavršavanje geodeta u Hrvatskoj od 2009. do 2019. // Etika u struci?! / Paar, Rinaldo (ur.).
Zagreb: Hrvatska komora ovlaštenih inženjera geodezije, 2019. str. 121-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1031179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručno usavršavanje geodeta u Hrvatskoj od 2009. do 2019.
(Professional education of geodesists in Croatia from 2009 to 2019.)
Autori
Paar, Rinaldo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Etika u struci?!
/ Paar, Rinaldo - Zagreb : Hrvatska komora ovlaštenih inženjera geodezije, 2019, 121-128
ISBN
978-953-55915-9-7
Skup
12. simpozij ovlaštenih inženjera geodezije - Etika u struci
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.10.2019. - 20.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje, stručno usavršavanje, zakonska regulativa, etika-moral, društvo znanja
(lifelong learning, lifelong education, professional education, legal regulation, ethics-morality, knowledge society)
Sažetak
Stručno usavršavanje predstavlja samo jedan dio cjeloživotnog učenja koje traje cijeli život. Što je to učenje te koje razine učenja postoje? Cjeloživotno učenje ili cjeloživotno obrazovanje, profesionalno ili stručno usavršavanje, formalni, neformalni ili možda informalni oblici usavršavanja? Nadalje, da li je pojedinac obvezan se usavršavati sukladno zakonskoj regulativi ili je to ipak etička-moralna obveza svakoga od nas? Odgovore na postavljena pitanja i na mnoga druga, pokušati će se dati kroz teorijsku razradu oblika cjeloživotnoga učenja koji danas postoje. U radu se detaljno analizira stručno usavršavanje geodeta u Hrvatskoj od 2009. do 2019. godine. Daje se pregled svih dostupnih oblika cjeloživotnoga učenja od kada je ono na određeni način postalo zakonska obveza sukladno Zakonu o obavljanju geodetske djelatnosti (NN 152/2008). Analizira se tko sve može i tko provodi oblike cjeloživotnoga učenja u Hrvatskoj. Postavlja se pitanje da li je cjeloživotno učenje prije svega dobrovoljna aktivnost pojedinca kroz cijeli život ili je obvezna, ali ne sukladno zakonu već etičkim načelima-moralu svakoga od nas. Jer učenje je obveza ako želimo napredovati u životu i našem profesionalnom geodetskom poslu. Ono može biti motivirano iz osobnih ili profesionalnih razloga, te je nezamjenjivo u današnjem modernom društvu, Društvu znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija