Pregled bibliografske jedinice broj: 1031134
Profesionalne i osobne kompetencije visokoškolskih knjižnčara 21. stoljeća
Profesionalne i osobne kompetencije visokoškolskih knjižnčara 21. stoljeća // Zbornik radova 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica / Martek, Alisa ; Rybak Budić, Elizabeta (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013. str. 150-158 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1031134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalne i osobne kompetencije visokoškolskih
knjižnčara 21. stoljeća
(Professional and personal competences of academic
librarians in the 21st century)
Autori
Hasenay, Sanda ; Mokriš Marendić, Svjetlana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica
/ Martek, Alisa ; Rybak Budić, Elizabeta - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013, 150-158
ISBN
978-953-6001-89-7
Skup
12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visokoškolski knjižničari ; stručne kompetencije ; osobne kompetencije ; cjeloživotno učenje
(academic librarians ; professional competences ; personal competences ; lifelong learning)
Sažetak
Znanja i vještine koje danas trebaju posjedovati visokoškolski knjižničari sežu daleko u prošlost, a vezani su uz višestoljetnu ulogu knjižnice u akademskoj zajednici koja je vezana uz osiguravanje podrške nastavi i znanstveno- istraživačkom radu. Uloga i funkcije knjižnice trebale bi i u budućnosti ostati iste, ali da bi se ona mogla osigurati u uvjetima sve intenzivnijeg napretka informacijskih tehnologija, nužno je da knjižničari neprestano usavršavaju svoja znanja i vještine, razvijaju svoje stručne kompetencije, vezane prvenstveno uz osobno poznavanje tehnika za dohvat informacija te poučavanje korisnika u radu s njima, kao i one vezane uz oblikovanje virtualnih knjižnica. Samo razvoj stručnih kompetencija kao i onih osobnih intelektualna znatiželja, maštovitost, komunikacijske vještine, prijateljska nastrojenost, znanje jezika, vještina u timskom radu, poduzetnički pristup, a prvenstveno usmjerenost na korisnike i predanost struci, mogu visokoškolskim knjižnicama u akademskoj zajednici osigurati mjesto koje im tradicionalno pripada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek,
Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku