Pregled bibliografske jedinice broj: 1031058
Organizacija I izazovi poslovanja hotela “PHOENIX”
Organizacija I izazovi poslovanja hotela “PHOENIX” // 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE The Challenges of Today / Filiposki, O ; Metodijeski , D ; Zlatovic, D. (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 209-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1031058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija I izazovi poslovanja hotela “PHOENIX”
(ORGANIZATION AND CHALLENGES OF MANAGEMENT AT HOTEL “PHOENIX”)
Autori
Baburić Vranešić, Marija ; Mataić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE The Challenges of Today
/ Filiposki, O ; Metodijeski , D ; Zlatovic, D. - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 209-219
Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hotel , organizacija poslovanja, komunikacijske vještine, turizam
(hotel, business organization, communication skills, tourism)
Sažetak
Polazeći od teze da na tržištu postoji potreba za novim segmentima potrošača kroz rad je obrazloženo koje nove segmente potrošača hotel „Phoenix“ treba razmatrati u budućnosti kao svoje ciljno tržište , te u kojoj mjeri hotel razumije potrebe svojih gostiju te na koji način upravlja zadovoljstvom gosta. Rad je baziran na analizi poslovanja hotelskog poduzeća „Phoenix“ u Zagrebu. Obrađena je pozicija hotela na tržištu, okruženje samog poduzeća i njegova ponuda. Također je provedena i pozicija benchmarkinga gdje je uspoređena ponuda hotela Phoenix sa ponudom konkurenata. Kroz analizu segmentacije tržišta utvrđeno je kojem se ciljnom tržištu hotel obraća. Za potrebe istraživanja ove tematike proveden je anketni upitnik vezan uz zadovoljstvo gostiju kako bi se utvrdilo pruža li hotel „Phoenix“ dodanu vrijednost svojim potrošačima i koliko uspješno. Prikazana je struktura referentnih grupa potrošača, njihova osobnost, vrijednosti i ponašanja, te su predložena moguća poboljšanja vezana uz komunikacijske i informacijske sposobnosti i pristup gostima hotela „Phoenix“. Za izradu rada korištene su metode analize, sinteze, komparacije, te indukcije i dedukcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću
Profili:
Marija Baburić Vranešić
(autor)