Pregled bibliografske jedinice broj: 1030480
Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike
Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1030480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike
(The role of consumer awareness when purchasing natural cosmetics)
Autori
Posavec, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
47
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
prirodna kozmetika, ekološka osviještenost, zdravstvena osviještenost, kupovna namjera
(natural cosmetics, environmental awareness, health awareness, purchase intent)
Sažetak
Ovaj rad proučava ulogu osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija