Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1030480

Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike


Posavec, Maja
Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1030480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike
(The role of consumer awareness when purchasing natural cosmetics)

Autori
Posavec, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
47

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
prirodna kozmetika, ekološka osviještenost, zdravstvena osviještenost, kupovna namjera
(natural cosmetics, environmental awareness, health awareness, purchase intent)

Sažetak
Ovaj rad proučava ulogu osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Posavec, Maja
Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Posavec, M. (2019) 'Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Posavec, Maja}, year = {2019}, pages = {47}, keywords = {prirodna kozmetika, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, zdravstvena osvije\v{s}tenost, kupovna namjera}, title = {Uloga osvije\v{s}tenosti potro\v{s}a\v{c}a prilikom kupovine prirodne kozmetike}, keyword = {prirodna kozmetika, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, zdravstvena osvije\v{s}tenost, kupovna namjera}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Posavec, Maja}, year = {2019}, pages = {47}, keywords = {natural cosmetics, environmental awareness, health awareness, purchase intent}, title = {The role of consumer awareness when purchasing natural cosmetics}, keyword = {natural cosmetics, environmental awareness, health awareness, purchase intent}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font