Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1030478

Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača


Frankulin, Matea
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1030478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača
(The influence of colors on consumer purchasing decisions)

Autori
Frankulin, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
66

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Psihologija boja, simbolika boja, kulturološke razlike boja, boja kao maretinški alat, utjecaj boje na potrošača, preferencija boja, boja kao dominantna karakteristika proizvoda
(Color psychology, color symbolism, cultural color differences, color as a maretin tool, the impact of color on the consumer, color preference, color as the dominant characteristic of the product)

Sažetak
Rad je usmjeren na utjecaj boja prilikom kupovne odluke potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Frankulin, Matea
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Frankulin, M. (2019) 'Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Frankulin, Matea}, year = {2019}, pages = {66}, keywords = {Psihologija boja, simbolika boja, kulturolo\v{s}ke razlike boja, boja kao maretin\v{s}ki alat, utjecaj boje na potro\v{s}a\v{c}a, preferencija boja, boja kao dominantna karakteristika proizvoda}, title = {Utjecaj boja na kupovne odluke potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {Psihologija boja, simbolika boja, kulturolo\v{s}ke razlike boja, boja kao maretin\v{s}ki alat, utjecaj boje na potro\v{s}a\v{c}a, preferencija boja, boja kao dominantna karakteristika proizvoda}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Frankulin, Matea}, year = {2019}, pages = {66}, keywords = {Color psychology, color symbolism, cultural color differences, color as a maretin tool, the impact of color on the consumer, color preference, color as the dominant characteristic of the product}, title = {The influence of colors on consumer purchasing decisions}, keyword = {Color psychology, color symbolism, cultural color differences, color as a maretin tool, the impact of color on the consumer, color preference, color as the dominant characteristic of the product}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font