Pregled bibliografske jedinice broj: 1030403
Sigurnosna analiza sučelja između relejnog uređaja automatskog pružnog bloka i elektroničkog uređaja automatskog željezničko-cestovnog prijelaza
Sigurnosna analiza sučelja između relejnog uređaja automatskog pružnog bloka i elektroničkog uređaja automatskog željezničko-cestovnog prijelaza // Sigurnost : časopis za sigurnost u radnoj i životnoj okolini, 61 (2019), 1; 27-37 doi:10.31306/s.61.1.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1030403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sigurnosna analiza sučelja između relejnog uređaja automatskog pružnog bloka i elektroničkog uređaja automatskog željezničko-cestovnog prijelaza
(Safety analyis of the interface between electronic type of automatic level crossing device (LC) and relay based device of automatic block system (AB))
Autori
Matanić, Dalibor ; Haramina, Hrvoje ; Sesar, Vedran
Izvornik
Sigurnost : časopis za sigurnost u radnoj i životnoj okolini (0350-6886) 61
(2019), 1;
27-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sigurnost željezničkog prometa, automatski pružni blok, željezničko-cestovni prijelazi
(railway transport safety, automatic block, level crossings)
Sažetak
U radu je provedena sigurnosna analiza sučelja između elektroničkog automatskog uređaja za osiguranje željezničko-cestovnog prijelaza (ŽCP) i relejnog uređaja automatskog pružnog bloka (APB) u svrhu istraživanja utjecaja njihovog zajedničkog djelovanja na sigurnost prometa. Analiza obuhvaća sve potencijalne slučajeve kvara u komunikaciji između promatranih signalno-sigurnosnih uređaja APB-a i ŽCP-a. Na temelju rezultata provedene analize dokazano je da promatrano sučelje zadovoljava sigurnosne kriterije za primjenu u željezničkom prometu jer promatrani signalno-sigurnosni uređaji u slučaju kvara uvijek omogućavaju viši stupanj sigurnosti prometa zbog čega ona nije ugrožena. SUMMARY: In the paper safety analysis of interface between electronic type of automatic level crossing device (LC) and relay based device of automatic block system (AB) is conducted for the purpose of indentifying the influence of their joint work on traffic safety. The analysis encompasses all potential failure cases in communication between observed signal-safety devices of AB and LC. Based on the results of the analysis it has been proved that the observed interface meets the safety criteria for application in railway transport, because if any failure occurs the respective signal-safety devices will always shift to a higher level of traffic safety, which is why it is not compromised.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Tehnologija prometa i transport, Interdisciplinarne tehničke znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus