Pregled bibliografske jedinice broj: 1030355
Kako razviti izdržljivost kod učenika od 5.-8. razreda
Kako razviti izdržljivost kod učenika od 5.-8. razreda // 4th INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE COLLECTION OF PROCEEDINGS-The influence of teaching methodology on the quality of the teacher and pre-school teacher training / Geza, Czekus (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka, 2015. str. 278-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1030355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako razviti izdržljivost kod učenika od 5.-8. razreda
(How to develop the endurance 5-8 grade students)
Autori
Lazarević, Marko ; Radanović, Danilo ; Štajer, Valdemar ; Marijanac, Ana ; Perić, Ivan ; Semeredi, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4th INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE COLLECTION OF PROCEEDINGS-The influence of teaching methodology on the quality of the teacher and pre-school teacher training
/ Geza, Czekus - Subotica : Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka, 2015, 278-283
ISBN
978-86-87095-65-6
Skup
INTERNATIONAL Methodological Conference
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 30.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motoričke sposobnosti, trening, funkcionalne sposobnosti, elementarne igre, fizička aktivnost
(motor skills ; training ; functional skills ; basic games ; physical activity)
Sažetak
U ovome radu prikazane su vježbe i zakonitosti tjelesnog vježbanja kojima je cilj razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti kod djece od 11-14 godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)