Pregled bibliografske jedinice broj: 1030183
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019
CROSBI ID: 1030183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
(Inclusive education: selected topics)
Autori
Bouillet, Dejana
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
249
ISBN
978-953-8115-62-2
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje ; djeca s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
(inclusive education ; children with special educational needs)
Sažetak
Svrha udžbenika sadržana je u olakšavanju procesa obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi, učitelja i nastavnika za inkluzivnu praksu, odnosno stjecanju kompetencija za odgoj i obrazovanje, učenje i poučavanje sve djece, neovisno o njihovim socijalnim, kulturalnim, razvojnim i drugim specifičnostima. Te kompetencije su u terminima ishoda učenja navedene na početku svakog poglavlja, a ponuđeni su i zadaci za provjeru razine njihove usvojenosti. Udžbenik u pet poglavlja postupno vodi čitatelje kroz proces usvajanja pojedinačnih skupova ishoda učenja koji osiguravaju temelje za inicijalno i cjeloživotno učenje usmjereno inkluzivnom obrazovanju, neovisno o razini obrazovanja u kojem čitatelji sudjeluju ili planiraju sudjelovati. Počevši od konceptualnog okvira inkluzivnog obrazovanja, preko činitelja i resursa inkluzivne kulture odgojno-obrazovnih ustanova, teorijskih koncepata i načela te pedagoško-didaktičkih aspekata inkluzivnog obrazovanja, do specifičnosti učenja i poučavanja djece s različitim posebnim odgojno- obrazovnim potrebama, udžbenik obuhvaća teorijske, znanstvene i praktične osnove inkluzivnih odgojno-obrazovnih procesa. Sadržaj i struktura udžbenika odražava desetogodišnje iskustvo autorice stečenog sudjelovanjem u kreiranju i izvođenju nastave u sklopu studijskih programa Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u brojnim znanstvenim i stručnim projektima usmjerenima analizi i unaprjeđivanju inkluzivnosti obrazovnih sustava, analizom relevantne suvremene literature te praktičnim iskustvom u neposrednoj inkluzivnoj praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti