Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1030183

Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme


Bouillet, Dejana
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019


CROSBI ID: 1030183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
(Inclusive education: selected topics)

Autori
Bouillet, Dejana

Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Stranica
249

ISBN
978-953-8115-62-2

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje ; djeca s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
(inclusive education ; children with special educational needs)

Sažetak
Svrha udžbenika sadržana je u olakšavanju procesa obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi, učitelja i nastavnika za inkluzivnu praksu, odnosno stjecanju kompetencija za odgoj i obrazovanje, učenje i poučavanje sve djece, neovisno o njihovim socijalnim, kulturalnim, razvojnim i drugim specifičnostima. Te kompetencije su u terminima ishoda učenja navedene na početku svakog poglavlja, a ponuđeni su i zadaci za provjeru razine njihove usvojenosti. Udžbenik u pet poglavlja postupno vodi čitatelje kroz proces usvajanja pojedinačnih skupova ishoda učenja koji osiguravaju temelje za inicijalno i cjeloživotno učenje usmjereno inkluzivnom obrazovanju, neovisno o razini obrazovanja u kojem čitatelji sudjeluju ili planiraju sudjelovati. Počevši od konceptualnog okvira inkluzivnog obrazovanja, preko činitelja i resursa inkluzivne kulture odgojno-obrazovnih ustanova, teorijskih koncepata i načela te pedagoško-didaktičkih aspekata inkluzivnog obrazovanja, do specifičnosti učenja i poučavanja djece s različitim posebnim odgojno- obrazovnim potrebama, udžbenik obuhvaća teorijske, znanstvene i praktične osnove inkluzivnih odgojno-obrazovnih procesa. Sadržaj i struktura udžbenika odražava desetogodišnje iskustvo autorice stečenog sudjelovanjem u kreiranju i izvođenju nastave u sklopu studijskih programa Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u brojnim znanstvenim i stručnim projektima usmjerenima analizi i unaprjeđivanju inkluzivnosti obrazovnih sustava, analizom relevantne suvremene literature te praktičnim iskustvom u neposrednoj inkluzivnoj praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dejana Bouillet (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bouillet, Dejana
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019
Bouillet, D. (2019) Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme. Zagreb. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@unknown{unknown, author = {Bouillet, Dejana}, year = {2019}, pages = {249}, keywords = {inkluzivno obrazovanje, djeca s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama}, isbn = {978-953-8115-62-2}, title = {Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme}, keyword = {inkluzivno obrazovanje, djeca s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Bouillet, Dejana}, year = {2019}, pages = {249}, keywords = {inclusive education, children with special educational needs}, isbn = {978-953-8115-62-2}, title = {Inclusive education: selected topics}, keyword = {inclusive education, children with special educational needs}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font