Pregled bibliografske jedinice broj: 1030038
Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije
Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1030038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije
(Methodical potential of life stories in the teaching of sociology on the example of juvenile delinquency)
Autori
Vlajčević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2019
Stranica
41
Mentor
Bošnjak, Zvonimir
Neposredni voditelj
Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Ključne riječi
životne priče, sociologija, maloljetnička delinkvencija
(Life stories ; sociology ; juvenile delinquency)
Sažetak
U ovom radu obrađuje se tema metodičkog potencijala životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije. Cilj rada je osmisliti kreativnu nastavu uz pomoć koje će se ostvariti ispunjenje osnovnih obrazovnih ishoda u okviru nastave sociologije. Rad je zamišljen na način da se klasična nastava sociologije poveže sa stvarnim životnim situacijama. U uvodnom dijelu predstavljene su osnovne sociološke koncepcije i pojmovi koji su povezani s devijantnim ponašanjem. Zatim su opisani teorijski pristupi devijantnosti. U nastavku rada govori se o metodičkom oblikovanju nastave na temu devijantnosti u sklopu kojeg su predstavljene tri različite životne priče maloljetnih delinkvenata te interpretacija priča unutar koje se uvidom u obiteljsku situaciju mladog delinkventa, utjecaj škole i utjecaj vršnjaka objašnjavaju uzroci devijantnog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandra Mindoljević Drakulić
(mentor)