Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1029955

Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi


Miklošević, Željka
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi // 3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
Ptuj, Slovenija, 2019. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1029955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi
(Art museum as informal extension of formal learning in school)

Autori
Miklošević, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji

Mjesto i datum
Ptuj, Slovenija, 15.03.2019. - 16.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
umjetnost, muzej, učenje, srednjoškolski učenici
(art, museum, learning, highschool students)

Sažetak
„Kako živi narod – izvještaj o pasivnosti“, izložba je koja se održala u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu krajem 2017.godine i bila namijenjena prvenstveno organiziranim školskim grupama. Program pomnog osmišljenog vodstva na izložbi imao je obilježje kritičke pedagogije – na temelju umjetničke izložbe osvijestiti polaznike 3. i 4. razreda srednjih škola o problemima društva i kako ih riješiti. U radu će se iznijeti analiza provedenih programa sa srednjoškolcima te predstaviti njihova viđenja i iskustva koja su zabilježena u grupnih razgovorima. U zaključku se donose osnovne karakteristike muzejskog ambijenta i programa, u ovom slučaju neformalnog učenja, kojim se doprinosi formalnom učenju u školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Miklošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miklošević, Željka
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi // 3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
Ptuj, Slovenija, 2019. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Miklošević, Ž. (2019) Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi. U: 3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji.
@article{article, author = {Miklo\v{s}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2019}, pages = {2-2}, keywords = {umjetnost, muzej, u\v{c}enje, srednjo\v{s}kolski u\v{c}enici}, title = {Umjetni\v{c}ki muzej kao neformalna nadogradnja formalnom u\v{c}enju u \v{s}koli}, keyword = {umjetnost, muzej, u\v{c}enje, srednjo\v{s}kolski u\v{c}enici}, publisherplace = {Ptuj, Slovenija} }
@article{article, author = {Miklo\v{s}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2019}, pages = {2-2}, keywords = {art, museum, learning, highschool students}, title = {Art museum as informal extension of formal learning in school}, keyword = {art, museum, learning, highschool students}, publisherplace = {Ptuj, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font