Pregled bibliografske jedinice broj: 1029955
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi // 3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
Ptuj, Slovenija, 2019. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1029955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi
(Art museum as informal extension of formal learning in school)
Autori
Miklošević, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
Mjesto i datum
Ptuj, Slovenija, 15.03.2019. - 16.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
umjetnost, muzej, učenje, srednjoškolski učenici
(art, museum, learning, highschool students)
Sažetak
„Kako živi narod – izvještaj o pasivnosti“, izložba je koja se održala u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu krajem 2017.godine i bila namijenjena prvenstveno organiziranim školskim grupama. Program pomnog osmišljenog vodstva na izložbi imao je obilježje kritičke pedagogije – na temelju umjetničke izložbe osvijestiti polaznike 3. i 4. razreda srednjih škola o problemima društva i kako ih riješiti. U radu će se iznijeti analiza provedenih programa sa srednjoškolcima te predstaviti njihova viđenja i iskustva koja su zabilježena u grupnih razgovorima. U zaključku se donose osnovne karakteristike muzejskog ambijenta i programa, u ovom slučaju neformalnog učenja, kojim se doprinosi formalnom učenju u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti