Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1029697

Regulativa oglašavanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na oglašavanje vještaka


Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario
Regulativa oglašavanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na oglašavanje vještaka // 6. kongres sudskih vještaka i procjenitelja s međunarodnim učešćem
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 22-22 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1029697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Regulativa oglašavanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na oglašavanje vještaka
(Regulation of advertising in the Republic of Croatia with emphasis on the advertising of expert witnesses)

Autori
Antolović, Kamilo ; Fraculj, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
6. kongres sudskih vještaka i procjenitelja s međunarodnim učešćem

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.10.2019. - 05.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
regulativa ; oglašavanje i tržišno komuniciranje ; samoregulativa
(regulation ; advertising and marketing communication ; self-regulation)

Sažetak
Regulativu definiramo kao skup svih pravnih normi koje se donose od lokalne (npr. grad - pravilnik) do nacionalne razine (sabor - zakon), a kojima se uređuje oglašavanje i tržišno komuniciranje. Regulativa u HR uključuje i pravne stečevine Europske unije ; Direktive koje implementiraju zemlje članice u nacionalno zakonodavstvo i Uredbe koje se primjenjuju izravno kao norme EU. Duga je tradicija pravnog uređivanja djelatnosti oglašavanja. Još krajem 19. stoljeća pojavljuju se prvi pravni akti i odluke na najrazvijenijim tržištima svijeta. S te osnove mogu se promatrati različita razdoblja uređivanja sve do danas. Republika Hrvatska ima gotovo stoljetnu tradiciju sve do ulaska u Europsku uniju kada je svoj širok spektar zakona i drugih propisa uskladila s pravnim stečevinama i najboljom praksom. Danas možemo reći da je broj zakona i drugih propisa toliki da je ova djelatnost prenormirana, a kao posljedica toga često nerazumljiva i teško provediva. Stoga je, kao što pokazuju najrazvijenija tržišta svijeta, najbolje rješenje u samoregulaciji preko različitih mehanizama strukovnog upravljanja etičnim i odgovornim oglašavanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Fraculj (autor)

Avatar Url Kamilo Antolović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario
Regulativa oglašavanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na oglašavanje vještaka // 6. kongres sudskih vještaka i procjenitelja s međunarodnim učešćem
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 22-22 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Antolović, K. & Fraculj, M. (2019) Regulativa oglašavanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na oglašavanje vještaka. U: 6. kongres sudskih vještaka i procjenitelja s međunarodnim učešćem.
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Kamilo and Fraculj, Mario}, year = {2019}, pages = {22-22}, keywords = {regulativa, ogla\v{s}avanje i tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje, samoregulativa}, title = {Regulativa ogla\v{s}avanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na ogla\v{s}avanje vje\v{s}taka}, keyword = {regulativa, ogla\v{s}avanje i tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje, samoregulativa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Kamilo and Fraculj, Mario}, year = {2019}, pages = {22-22}, keywords = {regulation, advertising and marketing communication, self-regulation}, title = {Regulation of advertising in the Republic of Croatia with emphasis on the advertising of expert witnesses}, keyword = {regulation, advertising and marketing communication, self-regulation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font