Pregled bibliografske jedinice broj: 102954
Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku)
Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku) // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nadda ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka, 2004. str. 341-350 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 102954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku)
(An alibi for grammar (The influence of the teaching of grammar on the development of verb morphology in Croatian as a foreign or second language)
Autori
Novak Milić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nadda ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka, 2004, 341-350
Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.05.2002. - 18.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatski kao drugi i strani jezik; glagolski sustav; usvajanje glagola; poučavanje gramatike
(Croatian as second and foreign language; verbal system; verb acquisition; grammar teaching)
Sažetak
Poznato je da unosom bogata i raznovrsna jezična nastava znatno utječe na učenje i usvajanje stranoga jezika. Međutim, neke metode poučavanja stranih jezika niječu važnost poučavanja gramatike u sklopu jezične nastave. Kakva je uloga sustavnoga poučavanja gramatike u nastavi hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika, pokazano je na primjeru polaznika Sveučilišne škole hrvatskoga jezika i kulture koji su na početku i na kraju tečaja rješavali zadatke u kojima se provjeravala tvorba osnovnih glagolskih vremena. U međuvremenu ti su ispitanici pohađali nastavu gramatike (dva sata dnevno) kojom je bila obuhvaćena sustavna obrada ispitivanih glagolskih oblika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA