Pregled bibliografske jedinice broj: 1029534
UNAPREĐENJE RAVNATELJA I ŠKOLE – TEORETIZIRANJE DISKURSA, POLITIKE I PRAKSE
UNAPREĐENJE RAVNATELJA I ŠKOLE – TEORETIZIRANJE DISKURSA, POLITIKE I PRAKSE, 2018. (ostalo).
CROSBI ID: 1029534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UNAPREĐENJE RAVNATELJA I ŠKOLE – TEORETIZIRANJE DISKURSA, POLITIKE I PRAKSE
(THE PRINCIPAL AND SCHOOL IMPROVEMENT – THEORISING DISCOURSE, POLICY AND PRACTICE)
Autori
Kokanović, Tihana
Izvornik
Andragoški Glasnik
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2018
Ključne riječi
Ravnatelj ; Reforma obrazovanja
(Principal ; Education reform)
Sažetak
U knjizi se raspravlja o zanimanju, utjecaju i budućnosti ravnatelja na teorijskoj i praktičnoj razini. Autorica, koja je i sama ravnateljica škole, isprepleće bogati teorijski okvir s individualnim razgovorima svojih kolega u saveznoj državi Queensland u Australiji. Na samome početku navodi kako je nadahnuće za istraživanje dobila na jednoj konferenciji koja je održana nekoliko godina prije objave ove knjige, a na kojoj se govorilo o trenutnoj situaciji i očekivanim promjenama o položaju ravnatelja škole
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija