Pregled bibliografske jedinice broj: 1029341
Učenje "e-learning" putem e-learninga-primjer iz prakse
Učenje "e-learning" putem e-learninga-primjer iz prakse // MIPRO 2019 42 nd International Convention, 1 (2019), 1675-1678 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1029341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje "e-learning" putem e-learninga-primjer iz prakse
(Teaching "e-learning" subject through e-learning, a case study)
Autori
Špoljarić, Marijana ; Prelas Kovačević, Anita ; Hajba, Marko
Izvornik
MIPRO 2019 42 nd International Convention (1847-3946) 1
(2019);
1675-1678
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-learning ; nastava ; ocjenjivanje ; učenja ; ERR
(e-learning ; teaching ; grading ; leraning ; ERR)
Sažetak
Poučavanje i učenje događa se na svim mjestima gdje god je čovjek živio ili živi. Korištenje IKT-a u nastavi radi povećanja motiviranosti, objektivnijeg i djelotvornijeg poučavanja danas polako prelazi u standard. U ovom radu sutori detaljno opisuju način izvođenja i ocjenjivanja studenata na predmetu v"E-learning" koji se izvodi u petom semestru na smjeru Programsko inženjerstv u Visokoj školi Virovitica. U nastavi su se koristili različiti alati i metode za poticanje aktivnog i suradničkog učenja studenata. Vrhunac studentova razumijevanja gradiva je kreiranje vlastitog e- kolegija u Moodle-u sa svim potrebnim teoretskim dijelovima i aktivnostima (anketa, test, zadaci, prezentacija, ...).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici