Pregled bibliografske jedinice broj: 1029155
Automatska identifikacija individualnih strategija učenja korištenjem edukacijskih robota i analitike učenja
Automatska identifikacija individualnih strategija učenja korištenjem edukacijskih robota i analitike učenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1029155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Automatska identifikacija individualnih strategija učenja korištenjem edukacijskih robota i analitike učenja
(Automated Identification of Individual Learning Strategies Using Educational Robots and Learning Analytics)
Autori
Ivan Strizrep
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
12.07
Godina
2019
Stranica
38
Mentor
Ana Sović Kržić
Ključne riječi
analitika igara ; Lego Mindstorms EV3 ; strojno učenje ; rudarenje podatcima ; analiza glavnih komponenti ; algoritam k-sredina
(game analytics ; Lego Mindstorms EV3 ; machine learning ; data mining ; prinicpal component analysis ; k-means clustering)
Sažetak
U radu je opisan postupak detekcije različitih strategija učenja pojedinaca pri programiranju edukacijskih robota u Lego Mindstroms EV3 aplikaciji. Detekcija se obavlja standardnim procesom otkrivanja korisnog znanja iz velike količine podataka: definicija atributa – prikupljanje podataka – obrada podataka – razvoj metrika – analiza i evaluacija – vizualizacija – izvještavanje – razvoj znanja. U sklopu faze analiza i evaluacija koristi se analiza glavnih komponenti i algoritam k- sredina koji služi za grupiranje. Navedenim postupkom detektirano je pet osnovnih strategija učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2017-05-5917 - Transformacija robota u edukacijsko sredstvo (TRES) (Sović Kržić, Ana, HRZZ ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Ana Sović
(mentor)