Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1029050

KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI?


Kletečki, Nataša; Cvetković-Kižlin, Mirjana; Vizler-Zorko, Jasmina
KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI? // 13. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem, Zbornik sažetaka / Kružić, Petar ; Caput Mihalić, Katarina ; Gottstein, Sanja ; Pavoković, Dubravko ; Kučinić, Mladen (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2018. str. 187-188 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1029050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI?
(HOW TO TEACH POTENTIALLY GIFTED STUDENTS IN PRIMARY SCHOOL?)

Autori
Kletečki, Nataša ; Cvetković-Kižlin, Mirjana ; Vizler-Zorko, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
13. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem, Zbornik sažetaka / Kružić, Petar ; Caput Mihalić, Katarina ; Gottstein, Sanja ; Pavoković, Dubravko ; Kučinić, Mladen - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2018, 187-188

Skup
13. Hrvatski biološki kongres

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.09.2018. - 23.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
daroviti učenici ; biologija ; kemija ; stilovi učenja
(gifted students ; biology ; chemistry ; learning styles)

Sažetak
U svrhu ispitivanja uspješnosti usvajanja nastavnog sadržaja iz biologije i kemije kod potencijalno darovitih učenika tijekom šk.god. 2017/2018. u OŠ B. Tonija Samobor provodi se istraživanje na populaciji učenika 7. razreda. Na početku istraživanja izvršena je inicijalna provjera znanja nastavnih sadržaja biologije i kemije 7. razreda, prikupljene su ocjene iz pisanih provjera, prosječne ocjene iz biologije i kemije, a VARK upitnikom utvrđen je stil učenja kod odabrane skupine učenika. Nakon provedenog istraživanja provodi se pisana provjera obrađenih nastavnih jedinica. Identifikaciju potencijalno darovitih učenika provela je školska psihologinja koristeći standardizirani psihodijagnostički instrumentarij, točnije test za ispitivanje opće kognitivne sposobnosti ispitanika, Ravenove Standardne progresivne matrice (SPM, Standard progressive matrices, John C. Raven). Potencijalno daroviti učenici su suradničkim oblikom učenja obrađivali dvije nastavne jedinice u biologiji i dvije u kemiji uz obogaćenje nastavnog sadržaja. Tijekom obrade nastavne jedinice učili su u homogenim skupinama nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja, dok su tijekom obrade druge nastavne jedinice radili u heterogenim skupinama koje su činili učenici s različitim stilovima učenja. Istraživanjem želimo utvrditi kako učenici učeći nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja postižu bolje rezultate.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nataša Kletečki (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.hbd-sbc.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kletečki, Nataša; Cvetković-Kižlin, Mirjana; Vizler-Zorko, Jasmina
KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI? // 13. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem, Zbornik sažetaka / Kružić, Petar ; Caput Mihalić, Katarina ; Gottstein, Sanja ; Pavoković, Dubravko ; Kučinić, Mladen (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2018. str. 187-188 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kletečki, N., Cvetković-Kižlin, M. & Vizler-Zorko, J. (2018) KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI?. U: Kružić, P., Caput Mihalić, K., Gottstein, S., Pavoković, D. & Kučinić, M. (ur.)13. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem, Zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Klete\v{c}ki, Nata\v{s}a and Cvetkovi\'{c}-Ki\v{z}lin, Mirjana and Vizler-Zorko, Jasmina}, year = {2018}, pages = {187-188}, keywords = {daroviti u\v{c}enici, biologija, kemija, stilovi u\v{c}enja}, title = {KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM U\v{C}ENICIMA U OSNOVNOJ \v{S}KOLI?}, keyword = {daroviti u\v{c}enici, biologija, kemija, stilovi u\v{c}enja}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klete\v{c}ki, Nata\v{s}a and Cvetkovi\'{c}-Ki\v{z}lin, Mirjana and Vizler-Zorko, Jasmina}, year = {2018}, pages = {187-188}, keywords = {gifted students, biology, chemistry, learning styles}, title = {HOW TO TEACH POTENTIALLY GIFTED STUDENTS IN PRIMARY SCHOOL?}, keyword = {gifted students, biology, chemistry, learning styles}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font