Pregled bibliografske jedinice broj: 1029050
KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI?
KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI? // 13. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem, Zbornik sažetaka / Kružić, Petar ; Caput Mihalić, Katarina ; Gottstein, Sanja ; Pavoković, Dubravko ; Kučinić, Mladen (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2018. str. 187-188 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1029050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KAKO RADITI S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI?
(HOW TO TEACH POTENTIALLY GIFTED STUDENTS IN PRIMARY SCHOOL?)
Autori
Kletečki, Nataša ; Cvetković-Kižlin, Mirjana ; Vizler-Zorko, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
13. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem, Zbornik sažetaka
/ Kružić, Petar ; Caput Mihalić, Katarina ; Gottstein, Sanja ; Pavoković, Dubravko ; Kučinić, Mladen - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2018, 187-188
Skup
13. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.09.2018. - 23.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
daroviti učenici ; biologija ; kemija ; stilovi učenja
(gifted students ; biology ; chemistry ; learning styles)
Sažetak
U svrhu ispitivanja uspješnosti usvajanja nastavnog sadržaja iz biologije i kemije kod potencijalno darovitih učenika tijekom šk.god. 2017/2018. u OŠ B. Tonija Samobor provodi se istraživanje na populaciji učenika 7. razreda. Na početku istraživanja izvršena je inicijalna provjera znanja nastavnih sadržaja biologije i kemije 7. razreda, prikupljene su ocjene iz pisanih provjera, prosječne ocjene iz biologije i kemije, a VARK upitnikom utvrđen je stil učenja kod odabrane skupine učenika. Nakon provedenog istraživanja provodi se pisana provjera obrađenih nastavnih jedinica. Identifikaciju potencijalno darovitih učenika provela je školska psihologinja koristeći standardizirani psihodijagnostički instrumentarij, točnije test za ispitivanje opće kognitivne sposobnosti ispitanika, Ravenove Standardne progresivne matrice (SPM, Standard progressive matrices, John C. Raven). Potencijalno daroviti učenici su suradničkim oblikom učenja obrađivali dvije nastavne jedinice u biologiji i dvije u kemiji uz obogaćenje nastavnog sadržaja. Tijekom obrade nastavne jedinice učili su u homogenim skupinama nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja, dok su tijekom obrade druge nastavne jedinice radili u heterogenim skupinama koje su činili učenici s različitim stilovima učenja. Istraživanjem želimo utvrditi kako učenici učeći nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja postižu bolje rezultate.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija