Pregled bibliografske jedinice broj: 1028909
Glazbene obrazovanje iz perspektive sadašnjih i bivših učenika srednjih glazbenih škola
Glazbene obrazovanje iz perspektive sadašnjih i bivših učenika srednjih glazbenih škola // Zajedničko muziciranje u obrazovanju / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2019. str. 105-106 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1028909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene obrazovanje iz perspektive sadašnjih i bivših učenika srednjih glazbenih škola
(Music Education from the Perspective of Current and Former Students of Secondary Music Schools)
Autori
Svalina, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zajedničko muziciranje u obrazovanju
/ Petrović, Milena - Beograd : Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2019, 105-106
ISBN
978-86-81340-10-3
Skup
22. pedagoški forum scenskih umetnosti
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.09.2019. - 29.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
muzička nastava, srednja muzička škola, učenici, zadovoljstvo nastavom
(music teaching, secondary music school, pupils, satisfaction with teaching)
Sažetak
Glazbene škole u Hrvatskoj djeluju kao zaseban sustav odgoja i obrazovanja te su financirane od strane države, jednako kao i općeobrazovne škole. Kvaliteta se nastoji osigurati kroz ujednačene nastavne programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te kvalitetno obrazovanje i usavršavanje nastavnika. Glazbene škole upisuju ona djeca koja se žele dodatno baviti glazbom, a prijemnim ispitom utvrđeno je da imaju dobro razvijene glazbene sposobnosti (osjećaj za ritam, sluh i glazbenu memoriju). Sustav je osmišljen tako da djeca prvo polaze osnovnu glazbenu školu te je pohađaju usporedo uz obveznu osnovnu općeobrazovnu školu. Slijedi upis u srednju glazbenu školu koja može biti jedina škola, odnosno jedna od dvije škole koju učenici polaze. Učenicima srednje glazbene škole treba omogućiti stjecanje potrebnih glazbenih znanja i vještina, ali istovremeno i zadržati njihov interes za intenzivnije bavljenje glazbom kroz duži niz godina. Zato je jako važno da se nastava u glazbenim školama organizira na što kvalitetniji način. Koliko je ta nastava uspješno organizirana prema mišljenju učenika, utvrdit ćemo provođenjem glazbeno-pedagoškog istraživanja čije ćemo rezultate predstaviti u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesna Svalina
(autor)