Pregled bibliografske jedinice broj: 1028904
Publicistička aktivnost znanstvenika, glazbenih pedagoga i učitelja u području glazbene nastave na primarnom stupnju odgoja i obrazovanja
Publicistička aktivnost znanstvenika, glazbenih pedagoga i učitelja u području glazbene nastave na primarnom stupnju odgoja i obrazovanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Glazba u školi - stanje i perspektive / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 78-79 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1028904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Publicistička aktivnost znanstvenika, glazbenih pedagoga i učitelja u području glazbene nastave na primarnom stupnju odgoja i obrazovanja
(Publishing Work in the Field of Music Education Done by Scientists, Music Pedagogues and Primary School Teachers)
Autori
Svalina, Vesna ; Bognar, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Glazba u školi - stanje i perspektive
/ Svalina, Vesna - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 78-79
ISBN
978-953-6965-77-9
Skup
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.04.2019. - 13.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
bibliografske baze, glazbena nastava, kvalitativna i kvantitativna analiza, primarni stupanj odgoja i obrazovanja
(bibliographic databases, music teaching, qualitative and quantitative analysis, primary school)
Sažetak
Znanstvenici, glazbeni pedagozi i učitelji redovito objavljuju rezultate svojih istraživanja, svoja teorijska promišljanja ili iskustva iz prakse u različitim znanstvenim i stručnim publikacijama (knjigama, zbornicima radova, časopisima…). Kako su posljednjih godina postale vrlo važne one publikacije koje su zastupljene u značajnim bibliografskim bazama podataka, hrvatski se glazbeni pedagozi i učitelji sve više okreću stranim časopisima, koji su danas dostupniji, i za čitanje, i za objavljivanje vlastitih radova. Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi kvantitativne i kvalitativne pokazatelje publicističke aktivnosti znanstvenika, glazbenih pedagoga i učitelja o glazbenoj nastavi na primarnom stupnju obrazovanja analizom bibliografskih jedinica iz pet bibliografskih baza: EBSCO, ERIC, JSTOR, Scopus i Web of Science. Kvantitativnom analizom doći će se do podataka o broju i vrstama objavljenih radova u pojedinim publikacijama te o broju autora i njihovoj zastupljenosti po zemljama i ustanovama. Sadržajnom analizom ustanovit će se podjela radova prema tematskoj usmjerenosti. Očekujemo da će rezultati ovog istraživanja pomoći glazbenim pedagozima i učiteljima pri odabiru literature za potrebe planiranja I provođenja aktivnosti na nastavi glazbe u osnovnoj školi te pri planiranju provođenja vlastitih glazbeno pedagoških istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek