Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028743

Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi


Bruner, Andrea
Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli, Pula


CROSBI ID: 1028743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi
(Encouragement of the development of native identity in preschool children)

Autori
Bruner, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli

Mjesto
Pula

Datum
17.10

Godina
2019

Stranica
33

Mentor
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana

Ključne riječi
djeca ; odgojitelji ; baština ; zavičajni identitet ; istraživanje ; dvojezičnost
(children ; educators ; heritage ; local identity ; survey ; bilingualism)

Sažetak
U ovom radu se nalaze sadržaji koji opisuju i razrađuju elemente poticanja razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi. Glavni element ovog rada je očuvanje kulturne i zavičajne baštine. Opisani su razni kulturološki i zavičajni projekti koji ukazuju na koje sve načine se može motivirati i poticati djecu na ljubav prema zavičaju. U radu se dotiče i dvojezičnost, koja je također dio zavičaja, ali i uz nju govor i dijalekt. Posebna pažnja je posvećena dvojezičnosti u Istri. U Istri se nalaze brojni talijanski vrtići, ali i ostale odgojno-obrazovne ustanove koje također imaju zadaću poticati zavičajnost. Obzirom da je u Istri talijanski jezik službeni, tamo se mogu naći najbolji primjeri kako se u i takvim odgojno-obrazovnim ustanovama može poticati zavičajni identitet. Iz ovog rada se može zaključiti što zavičajnost predstavlja za osobu, što znači i koja je uloga kulturalnog identiteta. Opisano je i načelo zavičajnosti te na koji način se zavičaj provodi u odgoju i obrazovanju. U radu se nalaze i primjeri koji su korišteni konkretno u radu s djecom. Nadalje opisuje se i tradicijska kultura te kako se potiče kultura kroz folklor. Ovaj rad sadrži i istraživanje koje se provodilo na području Republike Hrvatske, a ispitanici su bili odgojitelji i odgojiteljice. Ispitivalo se koliko je odgojiteljima važno poticati zavičajnost u radu s djecom, koje elemente koriste u radu, smatraju li da djeca bolje prihvaćaju zavičajne teme o drugih tema i još mnogo toga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bruner, Andrea
Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli, Pula
Bruner, A. (2019) 'Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bruner, Andrea}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {djeca, odgojitelji, ba\v{s}tina, zavi\v{c}ajni identitet, istra\v{z}ivanje, dvojezi\v{c}nost}, title = {Poticanje razvoja zavi\v{c}ajnog identiteta kod djece pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {djeca, odgojitelji, ba\v{s}tina, zavi\v{c}ajni identitet, istra\v{z}ivanje, dvojezi\v{c}nost}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bruner, Andrea}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {children, educators, heritage, local identity, survey, bilingualism}, title = {Encouragement of the development of native identity in preschool children}, keyword = {children, educators, heritage, local identity, survey, bilingualism}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font