Pregled bibliografske jedinice broj: 102870
Pedagoško-andragoško obrazovanje srednjoškolskih nastavnika
Pedagoško-andragoško obrazovanje srednjoškolskih nastavnika // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 293-304 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 102870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško-andragoško obrazovanje srednjoškolskih nastavnika
(Pedagogically-Andragogic Training of Secondary School Teachers)
Autori
Mrkonjić, Anđelko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje
/ Klapan, Anita ; Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002, 293-304
Skup
Međunarodna konferencija Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnog učenja
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.02.2002. - 16.02.2002
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pedagoško-andragoška izobrazba; dopunska izobrazba nastavnika
(pedagogically-andragogic training; supplementary training of teachers)
Sažetak
U radu se apostrofiraju značajke nastavnika u funkciji kvalitete edukacije. Jedna od relevantnih značajki koja je predmet promišljanja jest pedagoško-andragoška izobrazba i osposobljenost nastavnika. U tom području lociran je problem onih nastavnika koji nemaju naznačenu kompetenciju (poglavito u formalnom smislu). Iz toga proizlazi cilj teme, a to je dopunska izpbrazba nastavnika. U realizaciji je korišten teorijski i empirijski metodologijski pristup (metode: studij relevantnih izvora, opservacije, ankete i intervju). Za njihovu primjenu izrađeni su adekvatni instrumenti. Dobiveni rezultati upozoravaju na: nužnost stjecanja ove kompetencije, razradu ovih potreba u našoj legislativi, osiguranje optimalnih pretpostavki za stjecanje pedagoško-andragoških kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija